וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיהאי קורהוט האריך את חוזהו עד 2021, בכר זעם על התיאום בהגנה

29.9.2017 / 12:22

המגן ההונגרי חתם על חוזה חדש בהפועל באר שבע, המאמן כעס על השער שספגה האלופה. ביקורת על הצבת בראון כבלם, לצד מחמאות על ספסול וואקמה. שחקנים יבקשו לדעת מה הרכיב האסור בפרשת צדק

יאן קופיץ שחקן ויקטוריה פלזן מול לואי טהא שחקן הפועל באר שבע. רויטרס
בכר זעם על ההגנה. קופיץ מול טהא/רויטרס

1. אחרי אחד השבועות היותר קשים של הקבוצה בשנתיים האחרונות, בהפועל באר שבע קיוו למעט נחת מהמשחק מול ויקטוריה פלזן, אך יצאו מאוכזבים מאוד. בבאר שבע הרגישו שהיו שווים לפחות נקןדה והיו מרוצים מהיכולת עד השער השני שספגו. "היו הרבה חלקים במשחק, במיוחד במחצית השנייה, ששלטנו, אבל אחרי השער השני שספגנו פשוט התפרקנו", אמר שחקן בקבוצה, "בכללי, אנחנו אמנם נראים טוב בחלקים במשחקים האחרונים, אבל אנחנו חייבים להתעורר מהר, להיות הרבה יותר חדים ומרוכזים. אחרת נגיע למצב שיהיה לנו קשה לצאת ממנו".

עוד בנושא:
הפועל באר שבע הפסידה 3:1 לוויקטוריה פלזן
ברק בכר: "ספגנו שערים קלים מדי"

2. למרות שביעות הרצון מהיכולת במרבית המחצית השנייה, כבר בתחילת המשחק ברק בכר זעם על שחקניו. המאמן תרגל עם שחקניו בדיוק את הסגירה במצבים כמו שני השערים הראשונים של פלזן והזהיר מכך, אבל ברגע האמת התיאום בהגנה קרס. בחדר ההלבשה במהלך המחצית בכר כעס מאוד על ספיגת השער ועל התיאום והעיר בקולניות על כך שאין יישום של מה שהקבוצה עבדה עליו באימונים.

"ברק כעס ובצדק", קבע שחקן, "לא הייתה מחויבות מספקת של חלק מהשחקנים בשער והתיאום היה בעייתי. באמת הוא התריע מראש ועדיין במשחק זה קרה, אז זה מכעיס". גם השחקנים דיברו על התיאום כשעיקר הבעיה מבחינתם היא שכמעט בכל משחק היה צורך לבצע שינוי בציוות של שני הבלמים כשגם הפעם היה בולט חוסר התיאום בהגנה וכן בין ההגנה לקישור האחורי.

"אם הדברים היו הולכים חלק יותר, היינו משיגים נקודות גם במשחק כזה", המשיך אותו שחקן, "אבל השנה למדנו שהכול הולך לנו קשה".

ברק בכר, מאמן הפועל באר שבע,. ברני ארדוב
גם הוא ספג ביקורת. בכר/ברני ארדוב

3. גם ברק בכר לא נותר נקי מביקורת. בשיחות בין השחקנים אחרי המשחק נרשמה אצל לא מעט מהם פליאה מדוע דן איינבינדר כלל לא שותף. השחקנים דיברו על כך שהקשר נמצא בכושר מצוין ןהוא אחד השחקנים הבולטים העונה. גם הצבתו של וובה בראון כבלם זכתה לביקורת אצל השחקנים שהיו משוכנעים שהדבר פגע בתיאום וגם עשה עוול לשחקן שלא רגיל לשחק בעמדה זו.

4. והיו גם נקודות אור במשחק. הראשונה שבהן היא אנתוני וואקמה. לצד הביקורות, בכר זכה למחמאות על כך שהבין שהקשר הניגרי זקוק לרענון והשאיר אותו על הספסל. כניסתו של הניגרי למשחק הראתה שוב שוואקמה יכול ליצור רעב כשהוא רוצה, והוא הפגין יכולת טובה גם בלי קשר לשער שכבש. וואקמה נפגש בשבוע האחרון גם עם סוכנו אבי נמני ובבאר שבע מקווים שכעת הוא יחזור לכושר טוב. גם בן שהר זכה למחמאות על הנחישות שלו, אך גם הוא הביע בפני חבריו אי שביעות רצון מהחדות שלו מאז חזר מהפציעה. בבאר שבע מעריכים מאוד את השיקום המהיר של החלוץ, שצפוי לשוב להיות פקטור מכריע. אך מעל כולם היו אלה חאתם עבד אלחמיד ודודן גורש שזכו למחמאות על יכולתם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שיר צדק בועט פנדל, הפועל באר שבע, ליגה אירופית,. קובי אליהו
זוכה לתמיכה מרבים בכדורגל הישראלי. צדק/קובי אליהו

5. בעוד שמרחפת מעל עתיד הקריירה שלו עננה בשלב זה, שיר צדק היה אמור להגיע אתמול לטרנר. זה לא היה כדי לשחק, אלא על מנת לקחת חלק באירוע סליחות ערב לפני יום הכיפורים. צדק נשאר בארץ ומחכה לפתיחת המבחנה השנייה. בימים האחרונים זכה הבלם לתמיכה מקיר אל קיר מאנשים בכדורגל הישראלי. גם שחקני הקבוצה מתייצבים אחר צדק. לצד התמיכה בצדק, חלק מהשחקנים מתכוונים לבקש לדעת מהו הרכיב האסור שישנו חשש שנמצא בדמו של השחקן. בשלב זה, בהנהלה לא שיתפו את השחקנים ורק חלק מהם יודעים מה הרכיב המדובר בעוד חלק אחר לא קיבל הבהרות. "ידוע שזה מתוסף תזונה, אבל כולם רוצים להבין על מה מדובר כדי להיות בטוחים שלא נטלנו את אותו תוסף מזון", הסביר אחד מהשחקנים.

לצד אותם שחקנים שיבקשו את השם של החומר האסור, שחקנים אחרים דווקא נשמעו לגמרי אחרת. "מה זה משנה אם נדע את שם הרכיב", אמר אחד מהם, "כרגע הקבוצה מתנהלת כמו שצריך ועושה את כל הבדיקות כדי לגלות מאיזה תוסף זה. ברגע שיידעו איזה תוסף זה, כולנו נדע בטוח". היום בשבע בבוקר תנחת הקבוצה בארץ ותזכה לסוף שבוע של מנוחה.

6. בינתיים, בבאר שבע חושבים כבר על העתיד. האלופה הודיעה היום כי החתימה על חוזה חדש את מיהאי קורהוט, והמגן ההונגרי יישאר בבירת הנגב עד שנת 2021.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully