וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומרי כספי: "יש ב-NBA הרבה שחקנים טובים שלא מקבלים מספיק קרדיט"

הישראלי סיפק ראיון ל"ספורטס אילוסטרייטד", בו סיפר על ההחלטה להצטרף לגולדן סטייט: "הרגשתי שהרבה שחקנים ששיחקו איתי בסקרמנטו לא הוערכו כראוי. בנקודה הזו בקריירה, אני רק רוצה לנצח"

צילום מסך
"יש ב-NBA המון שחקנים טובים שמשחקים בקבוצות רעות ולא מקבלים מספיק קרדיט. הרגשתי בסקרמנטו שהיו לנו שנים רעות מבחינה קבוצתית, שגרמו לזה שאנחנו בתור אינדיבידואלים לא הוערכנו כראוי"

ימים בודדים עברו מאז שעומרי כספי הצטרף למחנה האימונים של גולדן סטייט, אבל נראה שהמעבר לאלופה עושה את שלו - ובימים האחרונים תשומת הלב התקשורתית שהוא מקבל גבוהה עשרות מונים בהשוואה לעבר. הערב (חמישי) פורסם ראיון מקיף עמו במגזין הפופולרי "ספורטס אילוסטרייטד", בו הישראלי הראשון (והאחרון, בינתיים) ב-NBA סיפר על השאיפות שלו מהעונה הקרובה ועל התגובות בישראל לחתימה בווריירס.

"מבחינתי, להצטרף לקבוצה מנצחת היה חשוב מאוד, בראש סדר העדיפויות", הסביר כספי את ההחלטה להצטרף לווריירס למרות שיכול היה להרוויח יותר כסף בקבוצות אחרות. "יש ב-NBA המון שחקנים טובים שמשחקים בקבוצות רעות ולא מקבלים מספיק קרדיט. הרגשתי בסקרמנטו שהיו לנו שנים רעות מבחינה קבוצתית, שגרמו לזה שאנחנו בתור אינדיבידואלים לא הוערכנו כראוי. אני בליגה כבר שמונה שנים, בן 29, ועכשיו אין שום דבר שחשוב לי יותר מאשר לנצח. אני בסך הכל רוצה לעזור לקבוצה לנצח כמה שיותר משחקים, בין אם זה על הפרקט או מחוצה לו".

כספי הוסיף ש"ברור שיהיו משחקים שאשחק וכאלה שאולי לא. לכן אני מתמקד בלהיות החבר הכי טוב לקבוצה שאני יכול להיות, לתמוך בכולם ולהיות זה שעושה את כל הדברים הקטנים שעוזרים לקבוצה לנצח. הייתי מאושר כשקבוצה כמו גולדן סטייט פנתה אליי ונתנה לי הזדמנות".

עוד בנושא:

דוויין וייד חתם לעונה אחת בקליבלנד, לברון ג'יימס: "אני שמח"
הפסקת עשר: לקראת פתיחת עונת 2017/18 של אטלנטה הוקס
עם הגב לוול: לקראת פתיחת עונת 2017/18 של וושינגטון וויזארדס

שחקן גולדן סטייט ווריירס עומרי כספי. מתוך טוויטר, צילום מסך
רוצה יותר הערכה. כספי/צילום מסך, מתוך טוויטר
"אני מעולם לא חוויתי על בשרי אנטישמיות כאן. אבל זו תקופה רגישה, ולמרות שאני משתדל להתרחק מפוליטיקה, אתה לא יכול שלא להעריך את המאמצים שאנשים אחרים עושים. מבחינתי, אנטישמיות היא מעל לפוליטיקה"

בנוסף, סיפר כספי על התגובות בישראל לחתימתו בגולדן סטייט. "זה היה משוגע. אם יש משהו שמאפיין את הווריירס, זה שאנשים מאוד אוהבים אותם. הם מקבלים אהבה והוקרה על האופן שבו הם משחקים, אוהבים את השחקנים שלהם, את הצוות שלהם, את הארגון. אני זוכר שהלכתי לישון אחרי שהתפרסם שסיכמתי שם, וכשקמתי למחרת הטלפון שלי היה על סף פיצוץ, היו לי 400 שיחות שלא נהנו, הודעות מכולם, מראש הממשלה, משרת הספורט. קיבלתי באמת כמות אדירה של אהבה. אני חושב שזה היה מטורף לגמרי, אולי אפילו יותר משוגע מאשר התגובות לבחירה שלי בדראפט".

במהלך הראיון הוצבה בפני כספי "דילמה" מעניינת - כשנשאל בידיים של מי היה מפקיד את הכדור האחרון מבין חבריו לקבוצה. כספי סיפק תשובה דיפלומטית למדי ואמר ש"הייתי לוקח פסק זמן וחושב על זה. האמת שאני לא יודע, אני חושב שזה תלוי בלמי יש את המשחק הכי טוב. אם מישהו חם באותו ערב, אלך עליו. אולי אני בעצמי הייתי לוקח את הזריקה, אבל כנראה שסטיב קר לא יהיה מרוצה במיוחד", התלוצץ.

לסיום, התייחס כספי פעם נוספת לדונלד טראמפ, עליו מתח ביקורת בתחילת השבוע. "אני דואג לשלום המשפחה שלי ושל האנשים שסביבי. אני לא חושב שמה שקרה בשארלוטסוויל מייצג את ארצות הברית האמיתית, כי אני מעולם לא חוויתי על בשרי אנטישמיות כאן. אבל זו תקופה רגישה, ולמרות שאני משתדל להתרחק מפוליטיקה, אתה לא יכול שלא להעריך את המאמצים שאנשים אחרים עושים. מבחינתי, אנטישמיות היא מעל לפוליטיקה. אנטישמיות היא משהו שתמיד אגנה ותמיד אמחה נגדו. זו לא העבודה שלי, אני ספורטאי ולא רוצה להיכנס לזה יותר מדי. אבל אנטשימיות או כל סוג אחר של גזענות - זה משהו שאסור לי להתעלם ממנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully