וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוויין וייד חתם לעונה אחת בקליבלנד, לברון ג'יימס: "אני שמח"

הגארד בן ה-35 מתאחד עם החבר שזכה איתו בשתי אליפויות במיאמי וירוויח 2.3 מיליון דולר לעונה הקרובה אחרי שהסכים לוותר על 8 מיליון ממה שהיה אמור להרוויח בשיקגו בעונה הקרובה

AP

דוויין וייד חתם לעונה אחת בקליבלנד. הגארד בן ה-35 ירוויח 2.3 מיליון דולר לעונה ויגיע כבר לאימון כבר היום (חמישי) של קבוצתו החדשה, כך מדווח הכתב אדריאן ווז'נרובסקי. וייד יתאחד עם לברון ג'יימס, איתו שיחק במיאמי וזכה איתו בשתי אליפויות (2012 ו-2013). וייד, ששיחק בעונה החולפת בשיקגו, הסכים על תשלום שחרור מהבולס כאשר ויתר על 8 מ-23.8 מיליון הדולר המובטחים לו בחוזה של 2017/18.

"אני שמח שהצלחנו לשמור עליו כדי שלא יחתום בקבוצה אחרת", אמר לברון ג'יימס לאחר האימון, "זה בחור, בחייכם, זה גבר שהוא אחד החברים הכי טובים שלי. זה כמו שאתה מגיע לבית הספר ואין לך מושג מי הולך להיות איתך בכיתה ואז פתאום אתה נכנס ורואה שאחד החברים הכי טובים שלך שם ואז אתה אומר: 'או כן, זה הולך להיות כיף. זו הולכת להיות כיתה טובה'. זו התחושה שיש לי כרגע".

וייד, שזכה בשלוש אליפויות ונבחר ל-MVP בסדרת הגמר ב-2006, יצטרף לסגל של סגנית האלופה, שכולל כבר את לברון, קווין לאב, ג'יי אר סמית', טריסטאן תומפסון וכמובן את אייזאה תומאס, שפצוע וייעדר לפחות עד ינואר. וייד קלע 18 נקודות בממוצע למשחק בעונה שעברה בבולס. ב-14 שנותיו ב-NBA, הוא העמיד ממוצעים של 23.3 נקודות, 5.7 אסיסטים ו-4.8 ריבאונדים למשחק.

דווין וייד, מיאמי היט, מול לברון ג'יימס, קליבלנד קאבלירס. AP
לברון ג'יימס ודוויין וייד שוב ביחד/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully