וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כרמלו אנתוני חושף: "אני ופול ג'ורג' כבר היינו סגורים בקליבלנד"

אחרי שאיחד כוחות עם ג'ורג' באוקלהומה סיטי, מלו גילה כי בליל הדראפט השניים היו אמורים לעבור בטרייד מפתיע לסגנית האלופה ש"בוטל ברגע האחרון". וגם: הפיצוץ עם יוסטון ואי הנעימות מהניקס

AP

כרמלו אנתוני חושף: עוד לפני הטרייד במסגרתו נשלח לאוקלהומה סיטי, הוא ופול ג'ורג' - עימו ישתף פעולה במדי הת'אנדר - היו אמורים לעבור בטרייד מפתיע לקליבלנד. הסמול פורוורד הוותיק התראיין הערב (חמישי) לתחנת הרדיו SiriusXM וגילה מספר פרטים מפתיעים על השבועות שקדמו למעבר.

"פול ג'ורג' ואני חברים קרובים מאוד. האמת שזה מצחיק, כי שנינו היינו אמורים לעבור לקליבלנד בליל הדראפט. כבר דיברנו אחד עם השני על זה, העסקה הייתה גמורה ומוכנה, אבל בוטלה ברגע האחרון מסיבה שלא ידועה לי", אמר.

עוד בנושא:

דוויין וייד חתם לעונה אחת בקליבלנד, לברון ג'יימס: "אני שמח"
הפסקת עשר: לקראת פתיחת עונת 2017/18 של אטלנטה הוקס
עם הגב לוול: לקראת פתיחת עונת 2017/18 של וושינגטון וויזארדס

כרמלו אנתוני, אוקלהומה סיטי ת'אנדר, לצד פול ג'ורג', ראסל ווסטברוק. AP
עכשיו הם יחד במקום לא צפוי. מלו וג'ורג' עם ווסטברוק/AP

אם לא די בכך, מתברר שמלבד קליבלנד, גם יוסטון כבר הייתה קרובה מאוד לקבל אותו במסגרת טרייד עם הניקס, שאף הוא לא יצא לפועל בסופו של דבר. מדובר בפרט מפתיע, בעיקר משום שההערכות דיברו על כך שהטרייד בין הניקס לרוקטס לא יוצא לפועל בשל העובדה שליוסטון אין נכסים מספיקים להעביר בתמורה.

"גם כאן, התרחשו כל מיני דברים מאחורי הקלעים שגרמו לביטול העסקה. אחרי שזה ירד מהפרק, אני והניקס נאלצנו לחשוב על כל מיני אופציות אחרות", סיפר. "כבר התחלתי לחשוב שאאלץ להופיע לתחילת מחנה האימונים של הניקס, אבל פתאום הם התקשרו ואמרו, 'מה הסיכוי שתהיה מוכן לעבור ל-OKC?' עניתי שבנקודה הזאת, אני מוכן לזה. אני לא חושב שהייתי מרוויח משהו מלהגיע למחנה האימונים של הניקס אחרי כל מה שקרה שם בתקופה האחרונה. זה לא היה פייר עבורי, עבור הארגון, עבור כל מי שקשור לזה. היה יותר מדי רעש אם הייתי חוזר לניו יורק ונשאר שם".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

בינתיים מלו וג'ורג' נהנים ב-OKC

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully