וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ורדי קרויף: "להגן זה לא ב-DNA שלנו, מסוגלים להפתיע את ויאריאל"

מאמן הצהובים התראיין בספרד לקראת המשחק הערב (22:05, ספורט 1) בליגה האירופית: "אם הייתי רוצה להיות בקאמפ נואו, זה כבר היה קורה". באטוקיו בראיון בצרפת: "זה הזמן לעשות קצת כסף"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

מאמן מכבי תל אביב ג'ורדי קרויף העניק שורה של ראיונות בספרד לקראת המשחק הערב (22:05, ספורט 1) מול ויאריאל בשלב הבתים של הליגה האירופית. בראיונות ב"מארקה" וב"דפורטיבו אלמונדו" דיבר קרויף על תחושותיו לקראת המשחק, המעבר מעמדת ניהול לאימון וגם על מורשת אביו יוהן קרויף.

בהתייחס למשחק הערב אמר קרויף: "בליגה שלנו אנחנו תמיד קבוצה שתוקפת ואנחנו לא הולכים לשנות זאת. להגן זה לא ב-DNA שלנו. אבל באירופה אנחנו צריכים להיות יותר מאורגנים. ויאריאל קבוצה טובה יותר מליגה טובה יותר, אבל אנחנו מסוגלים להפתיע".

על האיכויות של השחקן הישראלי אמר המאמן הצהוב: "בדרך כלל הישראלים הם מהירים, קטנים ומיומנים. אבל הכי חשוב זה להיות מאורגנים כשהכדור ברגליים של הקבוצה השנייה. כאן יש מקום לשיפור".

ג'ורדי קרויף מאמן מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
"להגן זה לא ב-DNA שלנו". קרויף/יוסי ציפקיס

כשנשאל האם החלום הוא לחזור לקאמפ נואו השיב קרויף: "אם זו הייתה השאיפה כבר הייתי יכול להיות שם. כשהיו כל מיני שיחות במהלך הקיץ היה לי כמעט תמיד ברור שאני רוצה לאמן את מכבי. מקום שאותו אני מכיר ועובד בו במשך זמן רב".

מאמן מכבי תל אביב נשאל גם על ההשפעה של אביו המנוח יוהן קרויף על התפיסה שלו בנוגע לכדורגל. ועל כך השיב: "לאבי הייתה תפיסה מאוד רומנטית בנוגע לכדורגל. אני אוהב שילוב של המשחק ההולנדי עם השאיפה לניצחון שמאפיינת את הכדורגל הספרדי. אבי כאמור היה רומנטיקן, אני מבחינתי שם את הדגש על הצורך לנצח כשהדברים לא עובדים"

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

כריסטיאן באטוקיו שהצטרף הקיץ למכבי תל אביב העניק היום ראיון משלו לעיתון "לה טלגרם" הצרפתי בו דיבר על ההחלטה להגיע לישראל ועל התאקלמותו בשורות הצהובים.

על ההחלטה לעזוב את מועדונו הקודם ברסט בצרפת ולהגיע לישראל אמר באטוקיו: "עזבתי כי המועדון לא שילם לנו כסף. אבל הגעתי למכבי תל אביב לא רק מסיבות כלכליות אלא גם בשל העובדה שהוא משתתף בליגה האירופית. חוץ מזה נחמד גם להתחיל לעשות קצת כסף. עברתי את גיל 25 והגיע הזמן לשים קצת כסף בצד".

באטוקיו סיפר עוד: "כשהגיעה ההצעה ממכבי תל אביב הייתי מאוד קרוב לחתום בקטאר. הייתי מקבל בקטאר יותר כסף אבל אין שם קהל באצטדיונים. כשאתה משחק בבית אתה מצפה לעשר או עשרים אלף צופים, בקטאר בקושי באים 15 או 100 איש".

עוד בנושא
פקהארט: "הייתה לי התחלה נהדרת, אני כובש שערים ומרגיש טוב בישראל"
מכבי חיפה: גרשון תורגל בהרכב. שחקנים: "יש לחץ, האוהדים רוצים לראות שינוי"
ג'ורדי קרויף הורחק ממשחק אחד: "זו החלטה מגוכחת"

שחקן מכבי תל אביב כריסטיאן באטוקיו. יוסי ציפקיס
"בישראל יש כל מיני רמות". באטוקיו/יוסי ציפקיס

בהתייחס לרמת הכדורגל בישראל אמר באטוקיו: "קשה להגיד. מדובר בערבוב של רמות. במשחק הראשון שלנו בליגה הפסדנו 3:0 (לבית"ר ירושלים) לקבוצה מאורגנת וטובה. במשחק השני (ניצחון 1:2 על קריית שמונה) נתקלנו בקבוצה פחות מאורגנת אבל יותר פיזית עם מגנים טובים".

כשנשאל על התרשמותו מישראל השיב באטוקיו: "העיר פה יפה מאוד. נהדר ללכת לים. המועדון שלנו הוא מועדון רציני ששואף לזכות באליפות ולקחת את הגביע".

(עידכון ראשון 10:23)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully