וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פקהארט: "הייתה לי התחלה נהדרת, אני כובש שערים ומרגיש טוב בישראל"

החלוץ שצפוי לשחק הערב (20:00, ספורט 5, ספ' 4) במדי הפועל באר שבע על אדמת ארצו מול ויקטוריה פלזן בליגה האירופית התראיין בצ'כיה ונשמע נרגש: "השגתי כרטיסים לבני משפחה וחברים"

עריכת וידאו:ניר חן

הפועל באר שבע תפגוש הערב (חמישי, 20:00, ספורט 5) בצ'כיה את ויקטוריה פלזן במשחק במסגרת המחזור השני בשלב הבתים של הליגה האירופית. המפגש הערב יהיה מיוחד עבור החלוץ הצ'כי של אלופת ישראל שישחק לראשונה על אדמת ארצו במדי מועדון זר.

אמש העניק פקהאט ראיון לאתר iSport.cz והתייחס למשחק הצפוי וגם על השתלבותו בליגה הישראלית. על המשחק מול פלזן אמר החלוץ: "אני מניח שאנחנו לא פייבוריטים, אבל אנחנו בהחלט רוצים לחזור הביתה עם נקודות. אנחנו מגיעים לצ'כיה במצב רוח טוב. בשבת סיימנו משחק בתיקו 1:1, אחרי פתיחת הליגה כמעט ואין הבדלים בין הקבוצות המובילות, גם ניצחנו את משחק הפתיחה בליגה האירופית, כך שהכול טוב".

בנימה אישית אמר החלוץ לקראת המשחק: "ההורים שלי והרבה מאוד מכרים יגיעו לאצטדיון. קיבלתי מספר מוגבל של כרטיסים וחילקתי אותם למשפחה וחברים. לא לכולם זה הספיק. ניסיתי להשיג עוד כרטיסים, אבל לא הצלחתי לקבל יותר".

עוד בנושא
תוסף לבלאגן: באר שבע הדועכת במבחן בעקבות פרשת שיר צדק
ויקטוריה פלזן - הפועל באר שבע: חיימוב נטש את האימון, גורש צפוי לפתוח
מכבי חיפה: גרשון תורגל בהרכב. שחקנים: "יש לחץ, האוהדים רוצים לראות שינוי"

תומאש פקהארט שחקן הפועל באר שבע לפני אנטואן קונטה שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
"אנחנו במצב רוח טוב". פקהארט/ברני ארדוב

פקהארט נשאל על תחושותיו לאחר המעבר לישראל בקיץ האחרון. על כך אמר: "הייתה לי התחלה נהדרת. התחלתי לכבוש שערים. אני משחק באופן קבוע חוץ ממשחק אחד אותו פספסתי בגלל פציעה. אני מרגיש טוב בקבוצה, כך שהכול חיובי. כשהגעתי סבלתי מפציעה קלה, אבל בגלל ששיחקתי הרבה נכנסתי מהר לכושר משחק ובהרבה מאוד משחקים הרגשתי שאני יכול להשלים 90 דקות. במשחק הראשון שלי בישראל יכולתי לכבוש ארבעה שערים. שני כדורים פגעו בקורה והיו לי עוד הזדמנויות".

על הפנדל שהחמיץ מול לוגאנו במשחק הפתיחה של שלב הבתים אמר פקהארט: "פנדלים זו סטטיסטיקה אישית. מה שחשוב שניצחנו את המשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully