וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויקטוריה פלזן - הפועל באר שבע: חיימוב נטש את האימון, גורש צפוי לפתוח

27.9.2017 / 21:02

האלופה מתכוננת למשחק הליגה האירופית בצ'כיה (ה', 20:00, ספ'4 וספ' 5) וככל הנראה תבצע שינוי מאולץ בין הקורות. בכר: "פלזן הכי חזקה בבית שלנו, טהא ואלחמיד מספיק טובים למרכז ההגנה"

עריכת וידאו:ניר חן

בווידאו: יניב טוכמן באולפן וואלה! NEWS על פרשת שיר צדק

בצל פרשת שיר צדק, שנשאר בארץ בעקבות החשש להימצאות חומר אסור בבדיקת השתן שעבר לאחר המשחק במאריבור, הפועל באר שבע נערכת למחזור השני בשלב הבתים של הליגה האירופית, בו היא תתארח מחר (חמישי, 20:00, ספורט4 וספורט 5) אצל ויקטוריה פלזן הצ'כית. האלופה הישראלית ניצחה 1:2 את לוגאנו במחזור הראשון של בית ז', בעוד פלזן הובסה 3:0 בבוקרשט על ידי סטיאווה.

גיא חיימוב נטל חלק באימון שערכה הקבוצה, אך נטש אותו לפני סיומו בגלל כאבים ונראה כי דודו גורש יפתח במקומו בין הקורות. בהיעדרו של צדק, לואי טהא וחאתם עבד אלחמיד יהיו הבלמים, כשתומאש פקהארט החוזר למולדתו יפתח בחוד.

עוד בנושא:
אלונה ברקת הודיעה במסיבת עיתונאים מיוחדת: חומר אסור נמצא בבדיקה של שיר צדק
הפועל באר שבע תבדוק במעבדה את כל התוספים שניתנו לשיר צדק

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
לואי טהא שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
טהא ואלחמיד ישכיחו את צדק?/ברני ארדוב

ברק בכר לא רצה להתייחס לפרשת שיר צדק ואמר במסיבת העיתונאים: "יש לנו שני בלמים, לואי וחאתם, שהם מספיק טובים בשביל לעשות את העבודה. אני לא רוצה לדבר על חסרונות כאלה ואחרים".

מאמן האלופה התייחס ליריבה: "ראינו את כל המשחקים של פלזן ומבחינתי זו הקבוצה החזקה בבית. גם נגד סטיאווה הם היו טובים והתוצאה משקר. מבחינתי משחק חוץ נגד פלזן הוא המשחק הכי קשה בבית".

תומאש פקהארט: "במשחק הראשון ניצחנו ואנחנו מקווים שגם במשחק הזה נשיג נקודות. זו פעם ראשונה אחרי הרבה זמן שאני מגיע לצ'כיה ומשחק פה. הפעם האחרונה היתה ממש מזמן. יגיעו הרבה חברים ובני משפחה שלי, כך שזה נחמד מבחינתי".

פאבל ורבה מאמן ויקטוריה פלזן. אתר רשמי ויקטוריה פלזן, אתר רשמי
מחמיא להפועל באר שבע. פאבל ורבה/אתר רשמי, אתר רשמי ויקטוריה פלזן

בניגוד לפתיחה המאכזבת שלה בליגה האירופית, ויקטוריה פלזן דורסת בינתיים את הליגה הצ'כית עם מאזן מושלם של 24 נקודות אחרי שמונה מחזורים ויתרון בן שבע נקודות בפסגה עם הפרש שערים 2:18. מלך השערים מיכאל קרמנצ'יק, שריצה עונש הרחקה של שלושה משחקים במסגרת האירופית, כבש ארבעה שערים בשלושת המחזורים האחרונים ומקווה להמשיך ברצף גם מול הפועל באר שבע. "הגיע הזמן שננצח באירופה וניתן הצגה לקהל", אמר החלוץ. "אני מצפה למשחק התקפי ותמיד רוצה לכבוש". דויד לימברסקי ייעדר בגלל פציעה.

המאמן פאבל ורבה אמר במסיבת העיתונאים: "הפועל באר שבע היא קבוצה התקפית שאוהבת ללחוץ גבוה ומנסה לשחק כדורגל יפה. בואו נראה איך נוכל להתמודד עם זה. אם נפסיד, זה יהיה קריטי מבחינתנו. מיכאל קרמנצ'יק חוזר וזה חשוב, הונזה קובארז'יק כשיר ורומן הובניק עדיין סובל מבעיות רפואיות". הבלם לוקאש היידה הוסיף: "ברור שהמשחק הזה חשוב לנו, אנחנו רוצים לנצח לעיני האוהדים שלנו. הפועל באר שבע היא קבוצה חזקה, אנחנו מודעים לעוצמה של וואקמה וצריכים להיזהר גם מפקהארט בחוד".

הרכבי הקבוצות

שופט: אישטבן ואד (הונגריה)
אצטדיון: דוסאן ארנה (פלזן)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully