וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רובן סמדו ודניס צ'רישב לא יגיעו עם ויאריאל לישראל

המגן הפורטוגלי (החלטה מקצועית) והקשר הרוסי (חלוקת עומסים) לא ישתתפו במשחק בין הצוללת הצהובה למכבי תל אביב בליגה האירופית (ה', 22:05, ספורט 1). גספאר: "יודעים עליהם מעט מאוד"

AP

בוודיאו: התבוסה של ויאריאל מול חטאפה

ויאריאל פרסמה היום (רביעי) את הסגל לקראת המפגש מול מכבי תל אביב (ה', 22:05, ספורט 1) בסיבוב השני בשלב הבתים של הליגה האירופית. המאמן החדש של הצוללת הצהובה חאבי קאייחה שמונה השבוע לתפקיד החליט להשאיר בספרד את המגן הפורטוגלי רובן סמדו ואת הקשר הרוסי דניס צ'רישב. על פי הדיווחים בספרד סמדו לא יגיע לארץ בשל החלטה מקצועית ואילו צ'רישב לא יטול חלק במפגש מול סגנית אלופת ישראל בשל הרצון לחלק עומסים בין שחקני הקבוצה.

עוד בנושא
כריסטיאנו רונאלדו: "הביקורות מחריפות, מופתע ממה שהציבור חושב עלי"
דיווח: אוהדי ספרטק מוסקבה נהמו לעברו של סאדיו מאנה
פיטים עזמי: "שוחררתי ממכבי חיפה בהודעת SMS, היה שם גיהנום"

דניס צ'רישב, ויאריאל,. GettyImages
נשאר בספרד. דניס צ'רישב/GettyImages

הסגל שפרסם קאייחה כולל בין היתר את השוער הארגנטיני מריאנו בארבוסה, המגן הסרבי אנטוניו ראקובינה והחלוץ הקולומביאני קרלוס באקה שהצטרף בקיץ למועדון ממילאן.

מריו גספאר אמר לפני ההמראה: "ניצחון ייתן לנו בוסט מורלי. העונה רק החלה ואנחנו צריכים להגיב היטב כדי לתת עונה טובה באירופה. זה משחק חשוב, אם ננצח הביטחון שלנו יחזור ואז נוכל לעבוד יחד ולהכיר את המאמן טוב יותר. אנחנו יודעים מעט מאוד על מכבי תל אביב, אבל נלמד אותם עד המשחק".

ויאריאל פתחה רע מאוד את העונה בספרד ומדורגת במקום ה-14 עם מאזן של שני ניצחונות, תיקו ושלושה הפסדים. השבוע אחרי התבוסה הכואבת 4:0 לחטאפה הוחלט במועדון לפטר את המאמן פראן אסקריבה ולמנות במקומו את קאייחה שאימן עד כה את הקבוצה השנייה של המועדון. את הליגה האירופית פתחה הצוללת הצהובה בצורה טובה יותר וניצחה את אסטנה הקזחית 1:3.

ההמראה של ויאריאל לישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully