וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיטים עזמי: "שוחררתי ממכבי חיפה בהודעת SMS, היה שם גיהנום"

26.9.2017 / 23:58

הנורבגי, שהצטרך לירוקים בינואר בעונה שעברה אך שוחרר כבר בקיץ, סיפר בארצו: "כשקיבלתי את ההודעה לא הבנתי מה קורה, זה היה שונה ממה שהכרתי". על האימונים עם המנודים: "לא היה קל"

ברני ארדוב

בינואר האחרון הגיע לישראל חלוץ נורבגי בן ה-24 וחתם במכבי חיפה לשנתיים וחצי, בתקווה להציל את העונה של הירוקים ולהפוך לשחקן משמעותי במועדון. חצי שנה לאחר מכן הקדנציה של עזמי בחיפה הסתיימה בקול ענות חלושה, והוא כבר לא היה בתוכניות של הקבוצה. הערב (שלישי) העניק ראיון בארצו, וסיפר כי שוחרר מחיפה בהודעת SMS.

"הגיהנום התחיל כשקרלסן ומולנסטיין נעלמו מהמועדון", סיפר עזמי, שהגיע כרכש של בן ארצו ששימש כמנהל המקצועי בעונה שעברה, "ובסיום העונה, כשהייתי עם המשפחה שלי בנורבגיה, קיבלתי SMS שבו נכתב: 'שלום, אתה לא בתוכניות של המאמן לעונה הבאה. אתה לא צריך להגיע למבדקים רפואיים בסוף יוני'. לא הבנתי מה קורה, זה היה שונה ממה שהכרתי".

בתחילת יולי שב עזמי לישראל וצורף לקבוצת "המנודים", שכללה גם את מארק ואליינטה, קמיל ואצק והולמאר איולפסון. הוא סיפר כיצד לא הורשו להתאמן עם יתר הקבוצה ואמר: "הייתי לבד, זה לא היה קל. זה חיזק אותי ולימד אותי הרבה. אני בונה עכשיו כדי לבנות את הכושר שנהרס לי בישראל".

עוד בנושא

מקורבי לוזון: "הביקורות מוצדקות, אבל הוא לא אחד שירים ידיים"
אלונה ברקת: "חשש כי שיר צדק השתמש ברכיב בתוסף תזונה אסור"
הפועל תל אביב הפסידה 2:0 לאחי נצרת, הפועל כפר סבא במקום הראשון בלאומית

פיטים עזמי שחקן מכבי חיפה לפני רועי שוקרני שחקן הפועל רעננה. ברני ארדוב
לא השתלב. פיטים עזמי בירוק/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully