וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: אוהדי ספרטק מוסקבה נהמו לעברו של סאדיו מאנה

העיתון הברזילאי "או גלובו" דיווח כי אוהדי אלופת רוסיה נהגו באופן גזעני כלפי הקיצוני הסנגלי של ליברפול במהלך משחק בליגת האלופות. פליפה קוטיניו: "מאוד מעציב אם זה באמת קרה"

רויטרס

העיתון הברזילאי "או גלובו" דיווח הלילה (רביעי) כי אוהדי ספרטק מוסקבה נהמו לעברו של הקיצוני של ליברפול סאדיו מאנה במהלך המשחק בין אלופת רוסיה לבין המרסיסיידרס במסגרת שלב הבתים של ליגת האלופות במוסקבה (1:1). על פי הדיווח לאחר השער אותו כבש קוטיניו לרשת ספרטק ניגש מאנה ליציע ממנו נשמעו הנהמות וביקש להפסיק אותן. עם זאת האוהדים לא נענו לבקשתו והמשיכו להקניט את החלוץ עד שהוחלף על ידי דניאל סטארידג' בדקה ה-70.

פליפה קוטיניו התייחס לנושא בשיחה עם "ספורט אקספרס" הרוסי ואמר: "במהלך המשחק לא שמעתי שום דבר (את הנהמות). אם זה באמת קרה זה עצוב מאוד". מספרטק מוסקבה לא נמסרה כל התייחסות רשמית לנושא. יש לציין כי שחקנים שחומי עור רבים סבלו מגזענות ברוסיה בשנים האחרונות. האלק, רוברטו קרלוס וגם שחקנים אחרים סיפרו כי אוהדים של קבוצות רוסיות שונות נהמו לעברם במהלך משחקים.

עוד בנושא
כריסטיאנו רונאלדו: "הביקורות מחריפות, מופתע ממה שהציבור חושב עלי"
בגלל האווירה הרועשת באיסטנבול: טימו ורנר חש סחרחורת והוחלף
ליגת האלופות: ספרטק - ליברפול 1:1, מנצ'סטר סיטי - שחטאר דונייצק 0:2

סאדיו מאנה, ליברפול,. רויטרס
גם הבקשות לא עזרו. מאנה מול ספרטק/רויטרס

אגב, בדיווחים על התקרית נכתב כי באופן אירוני מי שכבש את השער של ספרטק בהתמודדות מול ליברפול הוא שחקן ברזילאי שחום עור פרננדו שהצטרף לספרטק מסמפדוריה בעונה שעברה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully