וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגלל האווירה הרועשת באיסטנבול: טימו ורנר חש סחרחורת והוחלף

חלוץ ר.ב לייפציג ביקש להתחלף כבר אחרי חצי שעה במהלך ההפסד של קבוצתו 2:0 לבשיקטאש, אחרי שגם אטמי האוזניים לא עזרו לו: "בחיים לא נתקלתי בדבר כזה". לפני המשחק זלזל ורנר ביריבה

טימו ורנר ר.ב לייפציג. GettyImages
ערב לא קל. ורנר/GettyImages

חלוץ ר.ב לייפציג טימו ורנר נאלץ אתמול (שלישי) לרדת מהמגרש אחרי חצי שעה בלבד במשחק מול בשיקטש במסגרת ליגת האלופות אחרי שסבל מסחרחורות. האווירה העוינת במגרש בטורקיה גרמה לחלוץ הגרמני לתסכול רב וכאבי ראש, ובמהלך המשחק הוא נראה סותם את האוזניים עם אצבעותיו על מנת לחסום את הרעש.

עוד בנושא

כריסטיאנו רונאלדו בראיון עצבני: "הביקורות מחריפות, מופתע ממה שהציבור חושב עלי"
אחרי ההפסד: פטר בוס התלונן על השיפוט. כל התגובות והמספרים מערב האלופות

ורנר בן ה-21 קיבל ממאמנו אטמי אוזניים, אבל גם זה לא הצליח לפתור את הבעיה לשחקן, שביקש להתחלף ויצא בדקה ה-31 כשקבוצתו בפיגור 1:0. אחרי המשחק ורנר אמר: "בחיים שלי לא נתקלתי בכזאת אווירה במגרש. לא יכולתי להתרכז במשחק. ביקשתי אחר כך אוזניות מיוחדות, אבל גם זה לא עזר. אני עדיין לא מרגיש טוב".

על פי דיווחים בגרמניה ייתכן כי ורנר סבל מבעייות במחזור הדם, דבר שגרם לסחרחורות. במשחק קבוצתו הפסידה 2:0 לבשיקטש במסגרת בית 7, ולגרמנים יש נקודה אחת אחרי שני משחקים. ריאן באבל כבש את הראשון אחרי 11 דקות, אנדרסון טליסקה הכפיל ממש לפני ההפסקה. לפני המשחק אמר ורנר ש"אנחנו נוסעים לנצח באיסטנבול, בשיקטש היא לא באיירן מינכן ולא דורטמונד".

טימו ורנר ר.ב לייפציג. GettyImages
מתרשם מהאווירה לפני המשחק. ורנר/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully