וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלושה ימים לפני מכבי תל אביב: מאמן ויאריאל פוטר

פראן אסקריבה שילם את המחיר בעקבות ה-4:0 המביך מול חטאפה. חאבי קאייחה מאמן קבוצת המילואים מונה לתפקיד במקומו והוא יעמוד על הקווים במשחק בליגה האירופית מול הצהובים (חמישי)

AP

ביום חמישי הקרוב (22:05) תתייצב ויאריאל באצטדיון בנתניה למפגש מול מכבי תל אביב במסגרת המחזור השני של שלב הבתים בליגה האירופית והיא תעשה זאת ללא מאמנה פראן אסקריבה, שפוטר הבוקר (שני) יחד עם שני עוזריו: "המועדון מבקש להודות למאמן ולצוות שלו על העבודה והמסירות מאז הגעתם בתחילת העונה שעברה ומאחל להם הצלחה בהמשך הקריירה הספורטיבית שלהם", נמסר מהנהלת המועדון, שם החליטו כי התבוסה הצורבת 4:0 מול חטאפה אתמול בליגה הספרדית הייתה יותר מדי. שעות ספורות אחרי הפיטורים של אסקריבה ויאריאל הודיעה שחאבי קאייחה, מאמן קבוצת המילואים של המועדון יחליפו באופן מיידי בתפקיד ויעמוד על הקווים מול הצהובים.

קאייחה גדל במחלקת הנוער של ריאל מדריד ושיחק בריאל ג' בסוף שנות ה-90', אך מעולם לא התקדם מעבר לכך במועדון. בהמשך עבר לאלמריה ואלקלה, לפני שהגיע ב-1999 לוויאריאל, במדיה שיחק בשנים הגדולות של תחילת המילניום. ב-2006 עבר לשלוש שנים במלאגה ואז לשלוש שנים באוסאסונה לפני שפרש ב-2012. שנתיים לאחר מכן מונה למאמן במחלקת הנוער של ויאריאל, שם עבד עד עכשיו.


עוד בנושא:

ויאריאל הושפלה מול חטאפה, ולנסיה ניצחה 2:3 את ריאל סוסיאדד

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המחליף של אסקריבה. חאבי קאייחה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הקבוצה של אסקריבה לא הייתה בעניינים מהרגע הראשון ועד לאחרון מול האקסית של המאמן, חטאפה וחטפה שלושה שערים תוך 13 דקות במחצית השנייה, בין דקות 54 ל-67 ועוד שער בתוספת הזמן. בתום שישה מחזורים, ויאריאל רק עם שבע נקודות, שלוש מעל הקו האדום.

אסקריבה המתוסכל אמר בסיום: "קשה לי להסביר את הדרך בה עלינו למחצית השנייה. עד הפסקת השתייה במחצית הראשונה היינו הדומיננטים במגרש והיינו בסדר. אחרי הפסקת השתייה ועד למחצית המשחק הפך למאוזן, אבל הפסקנו לשחק אחר כך וספגנו ומשם הכל התפרק. אנחנו מאוכזבים מאוד, כי עשינו הכל לא טוב. התוצאה הזו ממש לא מתאימה לנו".

המאמן, שאף נשאל על עתידו ומעמדו הרעוע במועדון, כאשר הפסד למכבי תל אביב עלול להוביל לסיום תפקידו, הוסיף: "לא החזקנו את הכדור כמו שצריך במרכז המגרש. אם היינו משחקים טובים וסופגים, היינו יכולים לדבר על הפצועים, אבל זה לא המצב. לחטוף ממצב נייח לא קשור למי שעל המגרש, אלא לריכוז ואינטנסיביות. טעינו בנקודות קריטיות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully