וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ויאריאל הושפלה מול חטאפה, ולנסיה ניצחה 2:3 את ריאל סוסיאדד

הצוללת הצהובה, שתשחק בחמישי מול מכבי תל אביב, הפסידה 4:0 כשהיא סופגת שערים מביכים מאנחל (צמד), מולינה וברגארה. העטלפים ניצחו במשחק דרמטי ועלו אל המקום הרביעי בטבלה

AP

בווידאו: תקציר ההשפלה של ויאריאל מול חטאפה

שחקן אספניול ג'רארד מורנו. GettyImages
חתם את התוצאה. ג'רארד מורנו/GettyImages

המחזור השישי בספרד נמשך היום (ראשון) ובמשחק המוקדם הביסה אספניול 1:4 את לה קורוניה, אך התוצאה המפתיעה הגיעה מאצטדיונה של חטאפה שהביסה 0:4 את ויאריאל, ארבעה ימים לפני שהצוללת הצהובה תפגוש את מכבי תל אביב בליגה האירופית. עוד היום: ולנסיה הצליחה לנצח 2:3 את ריאל סוסיאדד בחוץ, סלטה ויגו רשמה 0:4 גדול בחוץ מול אייבר ולגאנס ניצחה 0:2 את לאס פלמאס.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
תקציר: חטאפה - ויאריאל 0:4. AP
איזה ניצחון. פאג'ר חוגג/AP

חטאפה - ויאריאל 0:4

רצף הניצחונות של ויאריאל נקטע במחזור הקודם עם 0:0 מול אספניול, אבל הערב הצוללת הצהובה פשוט התרסקה עם תוצאה מביכה מול העולה החדשה, וזאת ארבעה ימים לפני המפגש מול מכבי תל אביב בליגה האירופית. אנחל רודריגס שבר את הקרח עם נגיחה מקרוב אחרי חולמנות בהגנת ויאריאל (53), אבל השער המביך יותר הגיע כעבור 10 דקות כאשר רובן סמדו הבלם הפורטוגלי פשוט עמד ונתן לחורחה מולינה לכבוש את השני, כשמארקל ברגארה הוסיף את השלישי עם עוד נגיחה באין מפריע כעבור שלוש דקות. בתוספת הזמן אנחל השלים צמד ושלושער נגיחות עם עוד דחיקה באין מפריע מול הגנה ביזיונית מנגד. חטאפה חלפה על פני ויאריאל בדרך למקום התשיעי עם 8 נקודות אחרי שישה מחזורים. הצוללת הצהובה ממשיכה לשקוע עם הפסד שלישי כבר העונה.

seperator

ריאל סוסיאדד - ולנסיה 3:2

צפו בתקציר

הבאסקים פתחו את העונה עם שלושה ניצחונות בשלושה משחקים ומאז? יוק. לעומת זאת, ולנסיה עם פתיחת עונה טובה וכבר עם 12 נקודות מ-18 אפשריות ונראה שהיא השאירה מאחוריה את העונה המסויטת שעברה אשתקד. רודריגו (26), נאצ'ו וידאל (55) וסימונה זאזה (85) כבשו לזכות העטלפים, אריץ אלוסטונדו (33) ומיקל אוירסבאל (59) כבשו לזכות המארחת. איגור סובלדיה הורחק אצל סוסיאדד (68), ז'ופרה קונדוגביה אצל ולנסיה, שגם כך חגגה ניצחון. קרלוס סולר הכישרוני בישל את השער השני ומוביל את הלה ליגה בבישולים עם ארבעה כאלה. ריאל סוסיאדד ספגה הפסד שלישי ברציפות וזה הרצף הגרוע ביותר שלה מאז 2012.

אספניול - לה קורוניה 1:4

הקבוצה מברצלונה פתחה חזק מאוד את ההתמודדות ובסופה השיגה את ניצחונה השני העונה, בעוד האורחת נותרה מתחת לקו האדו עם 4 נקודות מ-18 אפשריות. לאו בפטיסטאו נגח פנימה מקרוב כבר בדקה החמישית ואלחנדרו אריבאס הכפיל עם שער עצמי (22). הגילסיאנים התעוררו מעט אחרי ההפסקה, ואף הצליחו לצמק מרגלו של סלסו בורגס, אך בדקה ה-72 המארחת קיבלה פנדל, אותו תרגם ג'רארד מורנו (72) לשערו השני העונה, לפני שהשלים צמד וחתם את התוצאה מקרוב בדקה ה-90.

צפו בתקציר

אייבר - סלטה ויגו 4:0

צפו בתקציר

אחרי שני משחקי ליגה נטולי ניצחון, התכולים חזרו לנצח ועשו את זה בענק עם התפוצצות מול אייבר. גוסטבו דניאל קבראל כבש את הראשון בדקה ה-17, סרחיו גומס את השני בדקה ה-23 ופאבלו הרננדס הרשית בדקה ה-39. דניאל ואס השלים את החגיגה בדקה ה-72.

לאס פלמאס - לגאנס 2:0
ללגאנס: קלאודיו בובו (47), חאבייר אראסו (96)
צפו בתקציר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully