וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה תעמוד לדין: "נפעל נגד הפשיסטים שמחבלים במועדון"

24.9.2017 / 15:31

הקבוצה של סלובודן דראפיץ' עשויה להיענש בעקבות רימון עשן שזרקו אוהדיה מול אשדוד, הבעלים אייל סגל פרסם פוסט חריף: "כל אוהד שייתפס כמעורב ייתבע על סכומי עתק שיפצו את המועדון"

אוהדי מכבי נתניה מדליקים רימון עשן. לירון מולדובן
המשחק נדחה בכמה דקות. רימון העשן מיציע אוהדי נתניה/לירון מולדובן

מכבי נתניה תעמוד לדין בעקבות פתיחת רימון העשן אתמול (שבת) לפני המשחק מול מ.ס. אשדוד, דבר שגרם לדחיית פתיחת המשחק בכמה דקות עד שהעשן התפזר. הדיון יתקיים ביום רביעי, והקבוצה חוששת מספיגת עונש רדיוס בעקבות אירועים דומים מהעבר. בעלי הקבוצה, אייל סגל, לא מוכן לעבור על כך לסדר היום והבוקר פירסם פוסט חריף במיוחד בפייסבוק.

"ההודעה הזו מיועדת לכל אוהדי מכבי נתניה", כתב, "שעד היום ישבו בצד במקרה הטוב וגינו בפייסבוק במקרה העוד יותר טוב ולכל אלו שבמשחק בעונה שעברה נגד הפועל ר"ג ראו היטב מי זרק את רימוני העשן הגנובים מצה"ל ולא עשו דבר במקרה הטוב ועודדו אותם במקרה העוד יותר טוב ולאלו שראו היטב מי זרק את רימוני העשן הגנובים מצה"ל במשחק העליה ולא עשו דבר במקרה הטוב ועודדו אותם במקרה העוד יותר טוב ולאלו שישבו ליד זורקי הרימונים אתמול ולא עשו דבר וללידור שער שרוצה "צבע" וללירון ראדטלאב ש-5,000 ש"ח (במקרה של רדיוס זה הרבה יותר מ-100 אלף) זה סבבה בשבילו ולראם טאקו שנהנה מהפירוטכניקה ולעוד רבים וטובים שחושבים שלגנוב רימונים מהצבא ולפתוח אותם ביציע, כנגד החוק מצד אחד, כנגד תקנון ההתאחדות שגורר עונשים מצד שני וכנגד הקהל שלא חובב "עשן אפור" בריאותיו מצד שלישי זה מעשה לגיטימי.

"עד היום קיוויתי שכל אוהדי מכבי נתניה שותפים לדרך חדשה שתחזיר את הצהוב שחור לקדמת ליגת העל. מתברר שיש כאלו שמנסים לחבל בכל דרך אפשרית והאחרים עומדים מנגד ומכיוון שזה המצב נכון לרגע זה, מכבי נתניה תעביר לטיפול משטרת ישראל ורשויות החוק את כל המידע (עד עכשיו מועט מאוד) שברשותה על מנת למגר את התופעה ותדרוש מאותם גורמים לפעול ביד קשה נגד מפירי החוק, על הנזקים הישירים והעקיפים ויגרמו לכל הפוטנציאלים לחשוש שבעתיים ממעשה פלילי דומה. יש גבולות שלא חוצים ורימוני עשן ביציע זה גבול שנחצה פעם אחרי פעם וחייבים כולנו יחד להוציא את הידיים מהכיסים ולפעול נגד הפשיסטים שמחבלים במועדון".

עוד בנושא

ליגת העל: מכבי נתניה הביסה את מ.ס. אשדוד 0:3 בחוץ
דיא סבע כמד צמד ובישל: "שמים עלי הרבה ואני חייב להחזיר"
סלובודן דראפיץ': "דיא סבע הוא אקס פקטור, יודע שזקוקים לו"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully