וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס. אשדוד: ראובן עטר עשוי לסיים את תפקידו: "סף השבירה שלנו נמוך"

23.9.2017 / 21:27

אוהדים של אשדוד חיכו לעטר אחרי ההפסד לנתניה וקראו לו להתפטר, המאמן יצא מיציאה צדדית, קובי רפואה מועמד. חגיגות בנתניה, דיא סבע: "שמים עלי הרבה ואני חייב להחזיר"

לירון מולדובן
מאמן מ.ס. אשדוד ראובן עטר. לירון מולדובן
סוף הסיפור? עטר/לירון מולדובן

ראובן עטר עשוי לסיים את דרכו במ.ס אשדוד, אחרי שהקבוצה הובסה היום (שבת) בביתה 3:0 מול מכבי נתניה במסגרת המחזור החמישי בליגת העל. לאשדוד יש רק נקודה אחת אחרי חמישה משחקים, ואם לראשי הקבוצה נדמה היה שיש מגמת שיפור אחרי התיקו במחזור הקודם בחוץ מול בני סכנין, היום הקבוצה שוב הציגה יכולת חלשה והמשיכה את הפתיחה הרעה לעונה.

אחרי המשחק כ-20 אוהדים של אשדוד חיכו למאמן עטר וקראו לו להתפטר, וצעקו לו ולעוזרו צדוק מלכה "תחזרו לעפולה". לאחר מכן, כשעטר יצא מיציאה צדדית, האוהדים רצו לכיוון שלו והמשיכו בצעקות.

בקבוצה שוב לא אהבו את המערך ההגנתי של ראובן עטר, שפתח עם שלושה בלמים, ולא שינה את המערך למרות שנתניה כבשה ועלתה ליתרון. יתרה מזאת, אשדוד ספגה כבר הפסד ביתי שלישי ברציפות, ומציגה יכולת רעה מאוד מול אוהדיה. עבור ראובן עטר זה משחק 18 ברציפות ללא ניצחון כמאמן בליגת העל.

באשדוד כעת מחכים להחלטה של ג'קי בן זקן, שנמצא בביתו לרגל ראש השנה. בן זקן ידוע בנטייתו להעניק גיבוי למאמנים ולא ממהר לפטר, כפי שהיה בעונת הירידה, שבה העניק גיבוי לניר קלינגר למרות התוצאות הרעות. הבעיה היא שבאשדוד יודעים שאין הרבה אפשרויות בשוק המאמנים, כשהאופציה העיקרית של הקבוצה היא קובי רפואה, שטרם סגר בבית"ר ירושלים. באשדוד יודעים שכדאי למהר עם רפואה, לפני שיסגור בקבוצה אחרת.

"המחצית הראשונה שלנו היתה טובה, שיחקנו נכון וטוב", סיכם עטר. "גם את החצי השני פתחנו בסדר, אבל ספגנו בבעיטה הראשונה למסגרת ואחר כך היתה טעות של שחקן הגנה. אסור שזה יקרה אבל זה יכול לקרות, הוא בחור צעיר וטוב. אחר כך עשיתי חילופים יותר התקפיים ולצערנו זה לא עזר. החלוצים שלנו לא היו במיטבם, אבל היו הרבה דקות טובות. סף השבירה שלנו די נמוך. אנחנו שווים יותר ואני מאמין שנדע לתקן את זה. אין לי תלונות על הסגל, עם הסגל הזה אנחנו שווים הרבה יותר".

שחקן מכבי נתניה דיא סבע. לירון מולדובן
פתיחת עונה חלומית. סבע/לירון מולדובן

מנגד, פתיחת העונה המלהיבה של מכבי נתניה נמשכה. דיא סבע כיכב עם צמד ובישול ואמר בסיום: "היתה לי מחצית ראשונה חלשה, שי ברדה אמר שאני אנצח את המשחק. זה לא רק בגלל החיסרון של ערן לוי. שמים עלי הרבה ואני מרגיש שאני שחקן חשוב ונותנים לי הרבה ביטחון, ואני חייב להחזיר. אני שואף להמשיך לעבוד קשה ולהשתפר ממשחק למשחק. כל שחקן חולם להגיע לנבחרת, אבל אני מסתכל על מכבי נתניה".

סלובודן דראפיץ' הוסיף: "במחצית השנייה נתנו משחק יוצא מהכלל. מאוד חשוב שניצחנו את המשחק, פחות חשוב מי עמד על הקווים. שיתוף הפעולה ביני ובין שי מצוין. כל משחק קשה בליגה הזאת, אחרי הסיבוב הראשון נדע פחות או יותר לאן אפשר להגיע. אנחנו כל הזמן מקבלים סופרלטיבים, אבל אי אפשר לדעת. אם בסיבוב הראשון נהיה בצמרת, פלייאוף עליון, אפשר לדבר על זה. כל עוד אין לנו מספיק נקודות, אי אפשר לדבר על זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully