וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלובודן דראפיץ': "דיא סבע הוא אקס פקטור, יודע שזקוקים לו"

24.9.2017 / 9:02

מאמן מכבי נתניה החמיא לקשר, שסיפק צמד ובישול מול אשדוד: "חשוב שכל אחד ייתן מעצמו יותר כשערן לוי בחוץ ודיא לוקח על עצמו". קייטה ("חתיכת חלוץ"), ורגוץ' והויבך קיבלו מחמאות

שחקן מכבי נתניה דיא סבע. לירון מולדובן
פתיחת עונה מדהימה. דיא סבע/לירון מולדובן

מכבי נתניה משתדלת להפגין צניעות בעקבות פתיחת העונה הטובה והיכולת ההתקפית המלהיבה של הקבוצה, אך במועדון יודעים עמוק בפנים שיש להם קבוצה מאוד איכותית, שיכולה לסיים את העונה בפלייאוף העליון. החלוץ אלחסן קייטה, שהצטרף מאוחר לסגל, פתח בשני המשחקים האחרונים ונראה שהשתלב מצוין. "יש לנו חתיכת חלוץ", אמר אמש (שבת) גורם בקבוצה, "עבדנו בסבלנות כל הקיץ כדי למצוא את השחקן הכי נכון עבור מכבי נתניה והבעלים אייל סגל גם איפשר תקציב טוב, בשביל להביא שחקן איכותי, ואפשר כבר לומר שפגענו איתו. אלה לא רק שני השערים שהוא כבש בצורה מאוד מגוונת, זו העבודה וההשקעה שלו. העומק בחלק הקדמי מורגש בזכות ההגעה של קייטה".

קייטה היה מהטובים אתמול על כר הדשא, אבל מי שבולט מפתיחת העונה הוא דיא סבע, שהפך להיות הבאנקר של מכבי נתניה. "יש לנו כמה שחקנים שהם אקס פקטור ודיא סבע הוא אחד מהם", פירגן אמש סלובודן דראפיץ' לקשר שלו. סבע כבש אתמול את הראשון ברגל ימין, הפחות חזקה שלו, ואת השני אחרי שקרא היטב את ההתקפה של נתניה וחדר לרחבה. "חשוב שכל אחד ייתן מעצמו יותר כשערן לוי בחוץ ודיא לוקח את זה עוד יותר עליו כי הוא יודע שהקבוצה זקוקה ליכולת היצירתית שלו בהתקפה", אמרו במכבי נתניה. דראפיץ' סירב אמש להתחייב לפלייאוף עליון. "רק אחרי שנעבור סיבוב אחד שלם, אוכל להעריך היכן הקבוצה שלי יכולה לסיים את העונה", אמר המאמן. "אנחנו ממשיכים בדרך שלנו וניצחנו במגרש מאוד קשה אחרי מחצית ראשונה לא טובה שלנו".

בקבוצה שיבחו גם את הבלמים טים הויבך וברנקו ורגוץ' שחיסלו כל סיכוי של אשדוד בהתקפה. הויבך אמר אחרי המשחק: "אחרי שהפסדנו למכבי תל אביב, היה לנו חשוב מאוד לחזור מהר ולנצח. אני מרגיש מאוד מחובר לקבוצה אפילו שאני בסך הכל פחות מחודשיים בישראל".

עוד בנושא

ליגת העל: מכבי נתניה הביסה את מ.ס. אשדוד 0:3 בחוץ
דיא סבע אמר בסיום ה-0:3 על אשדוד: "שמים עלי הרבה ואני חייב להחזיר"
מ.ס אשדוד ממתינה להחלטת בן זקן לגבי עטר: "לא צריכים להיות כל כך גרועים"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully