וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס אשדוד ממתינה להחלטת בן זקן לגבי עטר: "לא צריכים להיות כל כך גרועים"

24.9.2017 / 6:50

לחץ לפטר את המאמן אחרי ה-3:0 מול נתניה: "בן זקן כבר הלך עד הסוף בעבר עם קלינגר ושילם על זה בירידת ליגה". הבעיה: יוסי מזרחי לא רוצה לחזור לאמן וקובי רפואה מחכה להחלטת בית"ר ירושלים

לירון מולדובן

במ.ס. אשדוד ממתינים להחלטה של ג'קי בן זקן באשר לעתידו של ראובן עטר ולא לוחצים על האיש הקובע לפטר את המאמן אחרי התבוסה אמש (שבת) מול מכבי נתניה (0:3). מי שבקיא בהליך קבלת ההחלטות של בן זקן יודע כי ברגע שלוחצים עליו, רומזים לו ומנסים לכוון אותו להחלטה מסויימת, הוא פועל בדיוק הפוך ולכן במועדון שותקים ומחכים לרגע שבן זקן יקבל החלטה כיצד לנהוג עם המאמן.

גורמים שונים במועדון וכן שחקנים בקבוצה בטוחים שניתן להוציא יותר מהסגל הנוכחי, על אף שהוא לא איכותי במיוחד. "אנחנו לא שחקנים הכי טובים בליגה, אבל אנחנו לא צריכים להיות קבוצה כזו גרועה", אמר אמש שחקן במועדון. "בכדורגל גם אם המאמן הוא לא האשם הבלעדי, הוא בדרך כלל משלם את המחיר. ג'קי בן זקן הלך פעם אחת עם ניר קלינגר עד הסוף ושילם על זה בירידת ליגה. השאלה מה הוא רוצה לעשות עכשיו. נכון שיש עוד המון זמן אבל הליגה יכולה לברוח לנו אם לא יהיה שינוי כבר עכשיו".

עוד בנושא:

עטר עם 18 משחקים ברציפות ללא ניצחון: אשדוד הובסה 3:0 בידי נתניה
אחרי התבוסה: אוהדים של אשדוד חיכו לעטר מחוץ לאצטדיון ודרשו שיתפטר

מאמן מ.ס. אשדוד ראובן עטר. לירון מולדובן
אפשר להוציא יותר? ראובן עטר/לירון מולדובן

מ.ס. אשדוד נבנתה רע מאוד הקיץ. אור אינברום נמכר, חאתם עבד אלחמיד עזב לבאר שבע ומיקי סירושטיין לא קיבל פידבק חיובי מהמועדון כשביקש העלאה כספית. אליהם צריך להוסיף את המכה שחטפה הקבוצה כשיואב ג'ראפי נפצע ושבר את ידו במחנה האימונים. "איבדנו את ארבעת השחקנים הטובים ביותר שלנו בעונה שעברה", אמר שחקן במועדון. "וגם איתם כמעט ירדנו ליגה".

בן זקן לא חשב שיצטרך לדון בשלב הזה בשאלת עתידו של עטר. כשהחליט לקחת אותו אחרי שרן בן שמעון עזב לנבחרת קפריסין זה היה אחרי לבטים גדולים מאוד ומשא ומתן שהתנהל מול עמיר תורג'מן שרצה עוזר מאמן משלו בעוד שבן זקן רצה את רוני אוואט בתפקיד העוזר. את המשחק אתמול מול מכבי נתניה ראה בן זקן בביתו אחרי שיצא לחופשה לרגל החג. היום הוא צפוי לשוב חזרה לבית הסוהר ולא ברור אם ישאיר החלטה בעניין עטר עוד קודם.

בקבוצה מאוכזבים מכך שעטר הוציא מההרכב את דן ביטון אותו רכשה אשדוד מהפועל באר שבע ושבעיני רבים בקבוצה נחשב לאחד השחקנים היצירתיים והכישרוניים בה. גם החילופים שביצע אתמול עטר במשחק זכו לביקורת. המאמן עצמו לא מתכוון להתפטר. למרות שכבר ידע בעבר להתמודד עם מחאות של קהל יותר גדול, העדיפו באשדוד שעטר לא יתעמת עם הקהל המצומצם שחיכה לו אחרי המשחק והמאמן יצא דרך שער צדדי למכונית שחיכתה לו בחוץ.

קובי רפואה שמוזכר במועדון כמי שיכול להביא שינוי, לא ייקח על עצמו את התפקיד בטרם יידע מה מחליטים בבית"ר ירושלים לגביו. אבל אם בבית"ר יתמהמהו ואשדוד תפנה אליו בהמשך השבוע, לא מן הנמנע שרפואה יסכים לבוא כיוון שהוא כרגע יושב בבית ללא משכורת. יוסי מזרחי המשמש כמנהל המקצועי של מחלקת הנוער לא רוצה לחזור לאמן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully