וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס. אשדוד: ראובן עטר פוטר אחרי שישה מחזורי ליגה בלבד

3.10.2017 / 17:27

חודשיים לאחר שמונה לתפקיד, המאמן שילם את מחיר הכשלונות וסיים את דרכו ביחד עם רוני אוואט. קובי רפואה דחה את הגישושים, עמיר תורג'מן מועמד, משה אוחיון יעביר את האימונים. על האפשרות שעטר יפוטר פורסם לראשונה בוואלה! ספורט

צילום: לילך וייס, עריכה: תום זווילי

זה שוב קורה לו: שישה מחזורים בלבד מפתיחת העונה, וחודשיים לאחר שמונה כמחליפו של רן בן שמעון שעזב לנבחרת קפריסין, ראובן עטר פוטר היום (שלישי) ממ.ס. אשדוד. הקבוצה מעיר הנמל פתחה את העונה בצורה רעה מאוד והיא במקום האחרון עם נקודה אחת בלבד מ-18 אפשריות, ומאזן שערים 12:2. הקבוצה אפילו לא מצאה את הרשת בארבעת משחקיה האחרונים, ועטר שילם את המחיר וסיים את תפקידו. באופן אישי, ההפסד למכבי חיפה במחזור האחרון היה המשחק ה-19 ברציפות של עטר בליגה ללא ניצחון. על האפשרות שיפוטר פורסם בוואלה! ספורט לפני כשבוע וחצי.

בימים הקרובים אמורה אשדוד למצוא מחליף לעטר, כשהמועמד הבולט כרגע הוא עמיר תורג'מן. קובי רפואה דחה את גישושי המועדון בכיוונו. למאמן שהתפטר ממכבי פתח תקוה לא הוצע עדיין באופן רשמי להצטרף, אך גורמים שונים המקרובים למ.ס. אשדוד, שפנו אליו ביממה האחרונה, הבינו כי הוא אינו מעוניין להגיע, וכי מעדיף להמתין להצעה אחרת מליגת העל בהמשך העונה. עד שיימצא מאמן ראשי חדש, יעבירו את האימונים משה אוחיון הוותיק ומאמן הכושר יוסי פחימה.

ביחד עם עטר סיימו את תפקידם גם עוזריו צדוק מלכה ורוני אוואט. השני, שאימן את הקבוצה בעבר, אמר לראשי המועדון שאם לא יקבל את משרת האימון ויהפוך למאמן ראשי, הוא מעדיף לצאת לשנת השתלמות בה ישלים את תעודת הפרו. "ביקשתי לעשות הפוגה קצרה ולהתמקד בלימודים, על מנת שאחזור מוכן יותר וטוב יותר לעמדת המאמן הראשי במועדון", אמר אוואט.

עוד בנושא

לפני שבוע וחצי פרסמנו: ראובן עטר עשוי לסיים את תפקידו
מ.ס אשדוד: קובי רפואה מועמד, ראובן עטר לא יחזור להפועל עפולה
עטר מורשת: ראובן עטר שוב נלחם על קריירת האימון שלו בליגת העל

מאמן מ.ס. אשדוד ראובן עטר. ברני ארדוב
19 משחקים רצופים ללא ניצחון. ראובן עטר/ברני ארדוב

"ביממה האחרונה התנהלו מספר שיחות בין מאמן הקבוצה ראובן עטר לבין הנהלת המועדון על מנת למצוא פתרון שיוציא את הקבוצה מהמשבר בו היא שרויה", הודיעו באשדוד. "לצערנו המסקנה אליה הגיעו הצדדים היא על היפרדות וזאת על מנת לייצר את השינוי המתבקש ומתוך ראייה של טובת הקבוצה בלבד. הנהלת המועדון מצרה על הנסיבות שהובילו לסיום ההתקשרות ועל אף התקופה הקצרה ישנה הערכה עמוקה למאמן ראובן עטר ועוזרו צדוק מלכה והמועדון מודה להם ומוקיר את תרומתם".

ראובן עטר עצמו אמר: "למרות התוצאות הלא טובות, היה לי הכבוד לעבוד במ.ס. אשדוד. מאחל להם הצלחה בהמשך".

זו ממש לא הפעם הראשונה בה עטר מפוטר תוך כדי העונה, וגם לא המקרה הראשון בו זה קורה לו כבר אחרי מחזורים ספורים. עטר, שרשם הצלחות בתחילת קריירת האימון שלו במכבי נתניה ובית"ר ירושלים (זכה בגביע), נמצא על מדרון חלקלק מאז מונה למאמן מכבי חיפה בקיץ 2012. הוא סיים את דרכו בירוק אחרי תשעה מחזורים ובאותה עונה גם ירד ליגה עם נתניה. אחרי שנה בה לא אימן, מונה למאמן הפועל חיפה, אך גם שם החזיק רק חצי עונה לפי שנשלח לדרכו. בעונה שלאחר מכן חזר לקדנציה חמישית במכבי נתניה, אך הפעם פוטר אחרי שמונה מחזורים. בעונה שעברה עטר ירד לליגה הלאומית ואימן את הפועל עפולה, ובקיץ האחרון קיבל שוב הזדמנות בליגת העל - הזדמנות שנגמרה מהר.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully