וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דניאלה דה רוסי: "חושבים שאני חכם, זה כי אני לא מדבר הרבה"

קפטן רומא חשף את הסוד שלו: "ככל שאתה אומר יותר, כך גוברים הסיכויים שתגיד משהו טיפשי". על הנאמנות לג'לארוסי: "בקיץ קיבלתי הצעה גבוהה ממועדון באיטליה, אבל הלב שלי ניצח"

דניאלה דה רוסי שחקן רומא. רויטרס
חולם על אליפות. דניאלה דה רוסי/רויטרס

לאחר פרישתו של פרנצ'סקו טוטי בקיץ האחרון. נותר דניאלה דה רוסי הסמל הבלתי מעורער של רומא. הקשר בן ה-34 ירש את סרט הקפטן מ"הנסיך" בילה את כל קריירה שלו במדי הג'לארוסי וחולם על זכייה באליפות ראשונה בקריירה, ובראיון באיטליה סיפק מספר ציטוטים מעניינים.

"אני חושב שאני בן אדם מאוזן", אמר, "היו כמה תקריות על המגרש, בהן הרסתי את התדמית הזו אבל עכשיו אני שולט בעצמי טוב יותר. האמת שהייתי מודאג אם בגילי זה לא היה קורה. אנשים תופסים אותי כאדם חכם, אבל זה כנראה כי אני לא מדבר הרבה. ככל שאתה אומר יותר, כך גוברים הסיכויים שתגיד משהו טיפשי".

"קשה לנצח ברומא כי יש מועדונים חזקים יותר מבחינה כלכלית", הסביר הקשר, "יובנטוס שולטת בשנים האחרונות בגלל העוצמה הכלכלית והאצטדיון, אבל גם בזכות הדרך בה השתמשה בשחקנים שעמדו לראשונה. הם ניערו את התדמית שיצרה ההנהלה הקודמת, שהובילה לניצחונות אבל גם לכתמים גדולים (פרשת השחיתות בעשור הקודם). קשה מאוד לנצח אותם, אבל לא ויתרנו אף פעם וגם לא נוותר".

עוד בנושא

"פריס סן ז'רמן צוחקת על הקנסות שמטילה עליה אופ"א בגלל הפייר פליי"
"תפסיקו להטריד אותו": נחשפו גילויים מפתיעים לגבי עסקת קוטיניו
קרלו אנצ'לוטי: "נכון שסוון אולרייך שגה, אבל הוא לא אשם בתוצאה"

פרנצ'סקו טוטי שחקן רומא נפרד מהאוהדים. רויטרס
רוצה לסיים כמוהו. טוטי במשחק הפרישה/רויטרס

דה רוסי נזכר בעולם שלפני הרשתות החבריות: "בעבר, רומאים תמיד הגנו אחד השני, אפילו אם מישהו היה גרוע. זו הייתה משפחה. עכשיו האיחוד נשבר בקלות, יש נטייה ליצור כאוס ומחלוקות. אף אחד לא מודה שטעה. אולי זה בגלל עידן הרשתות החברתיות - הכל כתוב ומראים לך תמיד מה אמרת. למרות הכל, אני לא מחפש תירוצים".

על סוף הקריירה: "לא יודע אם אסיים את הקריירה ברומא. תמיד חשבתי שזה יהיה נהדר אם אוכל, עם כל הכבוד ולהבדיל, לקבל כבוד כמו שטוטי קיבל בפרישה. ולמרות זאת, יש לי רצון חזק לחוות קבוצה אחרת. 16 שנים ברומא זה כמו 32 במקום אחר. כבר החלטתי לעזוב בקיץ כי לא דיברו איתי על הארכת חוזה. קיבלתי הצעה גבוהה ממועדון באיטליה, אבל הלב והאהבה שלי ניצחו. לא יכולתי לבגוד בעיר ובאוהדים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully