וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרלו אנצ'לוטי: "נכון שסוון אולרייך שגה, אבל הוא לא אשם בתוצאה"

מאמן באיירן מינכן הגן על השוער המחליף שלו, שספג שער באשמתו ב-2:2 מול וולפסבורג, וניתח: "שיחקנו לאט ולא היינו ניידים". הומלס: "אולרייך כועס על עצמו". וגם: רובן מתקרב להיסטוריה

מאמן באיירן מינכן קרלו אנצ'לוטי. GettyImages
מודאג לקראת פריס סן ז'רמן. אנצ'לוטי/GettyImages

המחזור השישי בליגה הגרמנית נפתח אתמול (שישי) עם תוצאה מפתיעה, כאשר וולפסבורג הצליחה לחזור מפיגור כפול ל-2:2 מול באיירן מינכן, שנותרה במקום השני עם 13 נקודות, ותוכל למצוא את עצמה במרחק של שלוש נקודות מדורטמונד בסיום המחזור. זו הייתה הפעם הראשונה שבאיירן שמטה יתרון כפול במחצית, בליגה, מאז 2014, והנקודה הראשונה שהזאבים משיגים מולם בחוץ מאז 2001.

רוברט לבנדובסקי כבש את הראשון בפנדל, ה-14 המדויק שלו ברציפות (לא החמיץ מ-2013), ואריאן רובן הכפיל על סף ההפסקה. ההולנדי כבש את שערו ה-93 במדי הבווארים, והשתווה לג'ובאני אלבר בראשות רשימת מלכי השערים הזרים של הקבוצה בכל הזמנים. לצערה של האלופה, מקסימיליאן ארנולד ניצל שגיאה גדולה של השוער סוון אולרייך וצימק, ולאחר מכן באיירן החמיצה וראתה את האורחת חוזרת ומשיגה נקודה.

אריאן רובן שחקן באיירן מינכן. רויטרס
השיא מתקרב. אריאן רובן/רויטרס

"זה נכון שסוון שגה, אבל הוא לא אשם בתוצאה", הגן בסיום קרלו אנצ'לוטי על השוער המחליף, שישחק בתקופה הקרובה בעקבות פציעתו של מנואל נוייר, "התיקו הגיע בגלל ההופעה שלנו. אנחנו לא יכולים להיות מרוצים כקבוצה. היה קשה כי לא שיחקנו כמו שרצינו. שיחקנו לאט ובלי אינטנסיביות. לא היינו ניידים. הובלנו 0:2 במחצית אבל לא שיחקנו טוב. ניסינו לעשות התאמות בהפסקה ויכולנו לסגור את המשחק עם המצבים אליהם הגענו, אבל וולפסבורג שיחקה טוב מאיתנו והגיעה לה נקודה".

המאמן האיטלקי ערך רוטציה רחבה, וביצע בסך הכול שישה שינויים, לקראת משחק החוץ מול פריס סן ז'רמן ביום רביעי: "יש לי סגל גדול כדי לבצע רוטציה. אני בטוח בכל השחקנים, זה הגיוני לעשות את זה ולשמור על השחקנים טריים אם משחקים כל שלושה ימים. אני מודאג שנשחזר את היכולת הזו בצרפת, אבל מאמין שנבוא ונשחק אחרת".

עוד לפני פ.ס.ז', באיירן מינכן תשתתף בחגיגות האקוטוברפסט, ואנצ'לוטי נשאל אם יגביל את השתייה של השחקנים בעקבות התוצאה. "הם יכולים לשתות מה שהם רוצים", השיב, "אני לא אבא או אח שלהם, רק המאמן".

מאטס הומלס: "לרוע המזל, נתנו להם לחזור למשחק. אולרייך כועס על עצמו, זו הייתה טעות טיפשית. אחרי שאתה סופג שער כזה, המשחק נפתח לגמרי ואז כבר אפשר לספוג שוב. רצינו להמשיך ללחות בכל הכוח, אבל לא היינו מוכנים לזה מבחינה טקטית".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully