וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"תפסיקו להטריד אותו": נחשפו גילויים מפתיעים לגבי עסקת קוטיניו

'דר שפיגל' הגרמני חשף מיילים בין ראשי ברצלונה וליברפול, שדחתה שלוש הצעות על הברזילאי בקיץ האחרון. מנכ"ל המייטי רדס הבהיר מהרגע הראשון: "אף כמות של כסף לא תשנה את דעתנו"

רויטרס

פתיחת העונה הטובה של ברצלונה הספיקה להשכיח מעט את הקיץ הקשה שעברה. סגנית אלופת ספרד איבדה את ניימאר, שעבר לפריס סן ז'רמן, והייתה נואשת למצוא לו מחליף ראוי עד לסיום חלון ההעברות. בסופו של דבר, היא פתחה את הכיס והנחיתה תמורת 130 מיליון יורו את עוסמאן דמבלה, אך המטרה הגדולה השנייה שסימנה לעצמה חמקה - ופיליפה קוטיניו נשאר בסופו של דבר בליברפול. תכתובת מיילים בין ראשי הקבוצות, שנחשפה ב'דה שפיגל' הגרמני, מספקת הצצה למאחורי הקלעים של העסקה.

בימים שלאחר סגירת חלון ההעברות, האשימה בארסה את ליברפול שהעלתה את דרישותיה על הברזילאי ברגע האחרון, וטענה שזו הסיבה שהמעבר לא יצא אל הפועל. האנגלים הכחישו את ההאשמות וגרסו כי לאורך כל הדרך לא התכוונו למכור את קוטיניו. ובכן, המיילים שנחשפו תומכים בענק בגרסת המייטי רדס.

המגעים הראשונים בין הקבוצות נעשו ב-20 ביולי, אז ליברפול דחתה הצעה על סך 80 מיליון יורו ואף הודיעה כי "קוטיניו לא למכירה תמורת אף מחיר". בתחילת אוגוסט הבלאוגרנה חזרו עם הצעה נוספת, הפעם על סך 100 מיליון יורו, וזו הייתה התשובה של מייקל אדוארדס, מנכ"ל ליברפול: "אני מבקש מכם בידידות, להפסיק להטריד את קוטיניו בצורה פומבית ובאופן פרטי. אף כמות של כסף לא תשנה את דעתנו". בהמשך, לקראת סגירת החלון, ברצלונה הציעה כמעט 130 מיליון יורו, ונדחתה בפעם השלישית.

על פי 'דר שפיגל', קוטיניו היה אמור להרוויח 115 מיליון יורו בחוזה לחמש שנים, אם היה מגיע בסופו של דבר לברצלונה. כמו כן, הסוכן שלו היה מקבל בסביבות 10 מיליון יורו על העסקה.

שחקן ליברפול פיליפה קוטיניו מאוכזב. רויטרס
היה אמור להרוויח 115 מיליון יורו. פיליפה קוטיניו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully