וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זינדין זידאן: "הליגה נגמרה? ממש לא, היא רק התחילה"

מאמן ריאל מדריד התייחס לפני המשחק מול אלאבס (שבת, 17:15, ערוץ 50) לפער שפתחה ברצלונה על הבלאנקוס. על בנו אנצו המשחק באלאבס אמר זידאן: "רק שלא יכבוש נגדי". מרסלו ייעדר כחודש

מאמן ריאל מדריד זינדין זידאן. רויטרס
"אופטימי לגבי ההמשך". זידאן/רויטרס

ריאל מדריד תתייצב מחר (שבת, 17:15, ערוץ 50) למשחק הליגה מול אלאבס כדי לחזור למסלול הניצחונות ולהרגיע את המערכת הלחוצה. הבלאנקוס מגיעים למשחק כשבמאזנם שמונה נקודות בלבד מתוך 15 אפשריות כשהיריבה המרה ברצלונה התבססה במקום הראשון עם מאזן מושלם. זה יהיה גם משחק מיוחד עבור מאמן ריאל זינדין זידאן שכן בנו אנצו צפוי לפתוח בהרכב אלאבס אליה עבר בקית האחרון.

זידאן הבא התייצב היום למסיבת העיתונאים לפני המשחק וכשנשאל האם הפער מברצלונה כבר בלתי ניתן להשגה השיב ללא היסוס: "הליגה נגמרה? אני ממש לא חושב כך. היא רק התחילה ולכל קבוצה יהיו תקופות לא טובות בליגה הזאת. מדובר בעונה ארוכה ואנחנו נהיה שם ברגעי ההכרעה". על האופן שבו קבוצתו משחקת אמר המאמן הצרפתי: "אנחנו אמנם לא כובשים מספיק, אבל מייצרים מצבים. הייתי הרבה יותר מודאג אם לא היינו מצליחים לייצר מצבי הבקעה. אני אופטימי לגבי ההמשך. אם מחר נגיע לאותה כמות של מצבים אני משוכנע שגם נכבוש שערים".

עוד בנושא
שבת בספרד: ריאל רוצה לצאת מהמשבר, מסי ימשיך להפציץ?
איבן ראקיטיץ': "ההחלטה למכור את ניימאר היתה רעה מאוד
ב"לאקיפ" קבעו: מרקו אסנסיו השחקן הצעיר הטוב ביותר בעולם

אנזו זידאן, ליונל מסי, אלאבס, ברצלונה,. GettyImages
מפגש מול אבא. אנצו זידאן/GettyImages

בהתייחס לשאלה האם הבלאנקוס סובלים מחסור מזל השיב המאמן: "אני לא חושב במונחים של מזל רע או זמנים לא טובים. אנחנו עוברים דברים שכל קבוצת כדורגל עוברת. זה הכדורגל". בנוגע למפגש הפיקנטי עם בנו אנצו אמר זידאן: "אני מקווה מאוד שהוא לא יבקיע נגדנו כי אנחנו תחרותיים מאוד. אני מרוצה מאוד מהאופן שבו הוא מתקדם ומחר אנחנו נהייה זה מול זה כשריאל תשחק מול אלאבס".

בתוך כך חדשות לא טובות בגזרת הפצועים לבלאנקוס: מרסלו שנפצע בהפסד' לבטיס במחזור הליגה הקודם סובל מפגיעה בשרירי הברך וייעדךר מהמגרשים כחודש ימים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully