וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוגו ביקר את אוהדי ב"ש: "לפני 4 שנים בכיתם, פתאום כולכם מאמנים"

19.9.2017 / 15:04

הניגרי פרסם פוסט בדף אוהדים של האלופה בפייסבוק: "אתם מעליבים את השחקנים וזה לא הוגן". בקבוצה הגנו עליו, אך אחד השחקנים אמר: "לפעמים עדיף שלא להגיב לקהל, בטח לקהל כמו שלנו, שתומך כל כך"

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

קשרה של הפועל באר שבע, ג'ון אוגו, ידוע כאחד שלא שומר בלב את מה שהוא חושב. היום (שלישי), הקשר הניגרי הפתיע כאשר כתב פוסט באחת מקבוצות הפייסבוק הגדולות של אוהדי הפועל באר שבע ובו הלין על הלך הרוח בקרב הקהל לאחרונה.

"שמעתי שכולכם מדברים יותר מדי כאן (בקבוצה)", כתב אוגו, "קודם כל, אנחנו חייבים ללמוד להעריך את המאמצים של כל אחד מהשחקנים עבור הקבוצה. אנחנו מתעוררים בכל יום כדי להילחם עבור המועדון הזה אבל פתאום, הרבה אנשים באים לכאן ומטיחים עלבונות בשחקנים. זה כל כך לא הוגן. לפני ארבע שנים, רבים מכם שמעליבים את השחקנים כאן, בכו, אבל פתאום כולכם הפכתם למאמנים ושכחתם שיש לנו מאמן על וצוות אימון נהדר. הייתי חייב להצטרף לפורום הזה ולהביע את דעתי. בלי רצון להעליב אף אחד. יאללה הפועל. בעזרת השם, זו השנה שלנו".

אוגו זכה לתגובות חמות מהאוהדים שהגיבו לפוסט ולאחר מכן ערך אותו מעט והוריד את השורה "לפני ארבע שנים, רבים מכם שמעליבים את השחקנים כאן, בכו".

עוד בנושא:

ניר ברקת: "בית"ר ירושלים היא מותג חשוב להצלחת העיר"
המסע לאצטדיון ללא שם: על הדרך המתישה של הפועל תל אביב לעפולה
ג'ורדי קרויף: "אתם רוצים לבקר כל מה שקורה במכבי תל אביב"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הפוסט של אוגו/מערכת וואלה!, צילום מסך

הדברים של אוגו הגיעו לאחר שבאותה קבוצת אוהדים נכתבו לאחרונה דברי ביקורת ופוסטים כנגד כמה משחקני הקבוצה, מה שהכעיס מאוד את הקשר. למרות זאת, ישנם שחקנים בקבוצה שסבורים שאוגו לא היה צריך להגיב. "לא ראיתי את הפוסט, אבל אם זה מה שהוא כתב, זה משהו מקובל", הגן על אוגו אחד מחבריו לקבוצה, "אנחנו באמת נלחמים וזקוקים לתמיכה של הקהל. אנחנו עושים דברים יפים ולא ברור מאיפה חוסר שביעות הרצון. עם זאת, לפעמים עדיף שלא להגיב לקהל, בטח לקהל כמו שלנו, שתומך כל כך".

הבלם הפורטוגלי מיגל ויטור ממשיך בשיקום וההערכה היא כי בתוך חודש הוא יחזור לפעילות מלאה. אורן ביטון צפוי לשוב למגרשים בתוך שלושה שבועות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully