וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר ברקת: "בית"ר ירושלים היא מותג חשוב להצלחת העיר"

19.9.2017 / 13:43

ראש עיריית ירושלים נאם בהרמת כוסית לכבוד ראש השנה: "בית"ר מעבירה את המסרים הנכונים ותעשה טוב לעיר ולקהילה". בבירה בוחנים אופציות לעמדת המאמן: "לא נביא בובה עם תעודת פרו"

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

בית"ר ירושלים ערכה היום (שלישי) הרמת כוסית לכבוד ראש השנה בה לקחו חלק ראש עיריית ירושלים, ניר ברקת, מחזיק תיק זכויות הניהול, אלי אוחנה, הצוות המקצועי, שחקני הקבוצה ואורחים נוספים.

ניר ברקת: "אני רוצה לברך את אלי אוחנה היקר, ברוך שובך למועדון, חזרת בסערה. בהצלחה לשחקנים, לצוות המקצועי ולכולם. בית"ר ירושלים הוא מועדון חשוב לעיר ירושלים. בית"ר מעבירה את המסרים הנכונים, ואם תמשיך להתנהל בדרך הזאת היא תעשה עבודה טובה על המגרש, ותעשה טוב גם לעיר ולקהילה. בית"ר ירושלים היא מותג חשוב להצלחת העיר. אנחנו נשדרג את אצטדיון טדי בעתיד".

ראש עיריית ירושלים ניר ברקת. יוסי ציפקיס
"נשדרג את טדי בעתיד". ניר ברקת/יוסי ציפקיס

אלי אוחנה: "חג שמח ושנה טובה לכולם. יש לנו קבוצה מצוינת והדרך שלנו היא אחת – הצלחה. אני רוצה להודות לניר ברקת, אנחנו מכירים כבר שנים ויש לנו ולעיר ירושלים מזל שיש לנו אותו".

קפטן הקבוצה, איתי שכטר: "זו רק ההתחלה אבל רואים שיש כיוון. אנחנו נהנים ונמשיך לעבוד קשה על המגרש ולהיות מחויבים למועדון ולקהל. יאללה בית"ר!"

עוד בנושא

בעקבות דו"ח השיפוט של אדלר: הייסטר יושעה מ-4 משחקים?
חתימת מימר במכבי פתח תקוה חסכה לבית"ר יותר מ-500 אלף שקל
קזינו המאמנים של טביב: אורן יוסיפוביץ עם מדד הכיסא החם

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
מחזיק תיק ניהול הזכויות בבית"ר ירושלים, אלי אוחנה. יוסי ציפקיס
"חשובים לעיר". אלי אוחנה/יוסי ציפקיס

מגן בית"ר ירושלים מרסל הייסטר יעמוד היום (שלישי) לדין בעקבות הרחקתו לאחר המשחק נגד הפועל חיפה. כזכור, על פי דו"ח השופט זיו אדלר הייסטר שפך מים לכיוונו, ירק לכיוון חדר השופטים והוסיף קללה. עורכי הדין של בית"ר שוחחו אתמול עם הייסטר והכינו אותו לקראת הדיון שיתקיים בשעה 16:00.

ללא קשר, בבית"ר כועסים על התנהגות השחקן ובשלב זה הוא לא יחזור להתאמן עד אשר יעמוד לוועדת משמעת פנימית במועדון, בה הוא צפוי לקנס. יש לציין כי אלי אוחנה ערך שיחה עם הייסטר לאחר הרחקתו במשחק בבורגס והשחקן הבטיח כי זה לא יחזור על עצמו. הייסטר חזר ואמר אתמול שלא עשה את מרבית הדברים המיוחסים לו.

בנוגע לעמדת המאמן, בבית"ר ממשיכים לבחון אופציות וכרגע נראה שבמועדון מכוונים לבעל תעודת פרו שיוכל להצטרף לצוות של גילי לבנדה. "לא נביא בובת פרו" אמרו בבית"ר, "יש לנו 50 כאלה שעומדים בתור, אנחנו מחפשים מישהו שיודע את העבודה ויכול לעזור לצוות".

בית"ר קרובה לסיכום עם ספונסר ראשי לעונה הקרובה. במועדון עובדים על הפרטים האחרונים ויבשרו על כך רשמית רק לאחר חתימת ההסכם.

מרסל הייסטר שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
הטענות שלו יתקבלו? מרסל הייסטר/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully