וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים צפויה להציג נותני חסות חדשים וספונסר ראשי ביום ג'

18.9.2017 / 16:00

המאבק בגזענות נושא פירות: הקבוצה מהבירה אמורה להכריז על הספונסר במסיבת עיתונאים שתיערך לפני הרמת הכוסית לחג. אלי אוחנה התקשר לאוהד הקבוצה והתנצל בעקבות הבלגן סביב הכרטיסים בשבת. חתימת מימר במכבי פתח תקוה חסכה לבית"ר יותר מ-500 אלף שקל

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

בית"ר ירושלים תקיים מחר (שלישי) מסיבת עיתונאים לפני טקס הרמת הכוסית לכבוד ראש השנה ובה אמור מחזיק זכויות הניהול אלי אוחנה לדבר על האירועים האחרונים שעברו על המועדון. כמו כן, הקבוצה צפויה להציג מספר נותני חסות חדשים וייתכן אף כי ספונסר ראשי, עמו סיכמו בימים האחרונים.

לקבוצה יש קשיים גדולים בהתקשרות עם ספונסרים ונותני חסות בעקבות הרקע הגזעני המלווה אותה. יחד עם זאת, נראה כי בעקבות המלחמה בגזענות בשנה האחרונה, בית"ר ירושלים מתחילה לקצור פירות וכאמור, כבר מחר היא עשויה להציג ספונסרים חדשים.

אלי אוחנה נציג הבעלים בית"ר ירושלים. קובי אליהו
המלחמה בגזענות נותנת את אותותיה. אוחנה/קובי אליהו

בעקבות גל התלונות של אוהדים על האירועים סביב המשחק בטדי בשבת, בבית"ר ירושלים הבטיחו אתמול להסיק מסקנות כבר לקראת משחק הבית הבא נגד קרית שמונה ביום ב' בעוד שבוע. אוהדי בית"ר געשו ברשת בעקבות אירועי המשחק מול הפועל חיפה, כאשר מספר אוהדים נותרו מחוץ למגרש והודיעו להם כי אזלו הכרטיסים, מה שגרם לרעש גדול מאוד.

אחד הפוסטים היה של האוהד חנן ספקטור, שהסביר כי ילדיו חיכו בקוצר רוח למשחק, הוא המתין 40 דקות בקופה ולאחר מכן הודיעו לו שאין כרטיסים על אף שחצי מהאיצטדיון היה ריק. מחזיק זכויות הניהול בבית"ר אלי אוחנה התקשר אתמול לספקטור, התנצל בשם המועדון והזמין אותו למשחק הקרוב. בבית"ר שוחחו בנוסף עם מספר אוהדים נוספים שנפגעו והזמינו גם אותם למשחק.

ספקטור עצמו אף פירסם בשעת לילה פוסט בעניין ואמר: "קיבלתי היום טלפון מאלי אוחנה טלפון שחימם מאוד את ליבי והראה לי שבכל זאת אכפת להנהלת בית"ר מאוהדיה. אלי אוחנה הבטיח לי אישית שהנהלת בית"ר יעשו כל מאמץ אפשרי שמקרים כאלה לא יקרו בעתיד אני אישית מאמין לו". ספקטור אמר אתמול: "רוצה להודות לאוחנה ולדובר אושרי דודאי, זה היה יום קשה אבל שכחנו מזה כבר. ברגע שאוחנה התקשר הכל נראה אחרת. אני אגיע למשחק נגד קרית שמונה וקורא לכולם להצטרף אליי, אני מאמין שמה שהיה כבר לא יחזור".

עוד בנושא:

דו"ח חמור של זיו אדלר: "הייסטר ירק לחדר ההלבשה של השופטים"
גרפיטי על בית הוריו של בן בסט: "לא חוגגים ככה בטדי"

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אוהדי בית"ר ירושלים. קובי אליהו
חלק מהם נשארו בחוץ. אוהדי בית"ר/קובי אליהו

הקבוצה הפינית אקאנס, בעלת הכרטיס של פול אדגר, שלחה לבית"ר מכתב בדרישה לקבל דמי השאלה של 20 אלף יורו עבור השחקן. בבית"ר הסבירו כי יש להם 60 יום מרגע העסקה לשלם את הסכום וכי יעשו זאת בשבועיים הקרובים. לבית"ר ישנה אופציית רכישה עבור השחקן על סך של 80 אלף יורו עד ה-15 לאפריל. בבית"ר אמרו אתמול לגבי אדגר: "איבדו פרופורציות לגבי אדגר, הוא יכול להיות כוכב אבל גם יכול להיחתך בינואר, צריך לתת לו שקט".

בעקבות חתימת שרון מימר במכבי פתח תקוה, חסכה בית"ר ירושלים מעל חצי מיליון ש"ח אותם הייתה אמורה לשלם למאמן אם לא היה מוצא קבוצה. על פי החוזה של מימר בבית"ר, היא אמורה להשלים את שכרו בכל קבוצה בה יחתום. מימר קיבל מבית"ר את משכורת אוגוסט וצפוי לקבל גם את זאת של ספטמבר ולהגיע לגמר חשבון.

דור מלול הפועל חיפה מול מרסל הייסטר בית"ר ירושלים. קובי אליהו
יעמוד לדין. מרסל הייסטר מאחורי דור מלול/קובי אליהו

מרסל הייסטר המשיך גם אתמול להכחיש כי אמר משהו לצוות השיפוט לפני שהורחק בשבת והכעיס עוד יותר את אנשי בית"ר. לקראת הדיון בבית הדין בשלישי בבית"ר ידרשו מהשחקן להתנצל על דבריו. הייסטר אמנם הורחק במסגרת הליגה האירופית אך הגיליון שלו בבית הדין של ההתאחדות לכדורגל נקי ואם יתנצל על מעשיו זה עשוי להקל בעונשו. מעבר לעונש שיספוג, הוא צפוי לוועדת משמעת פנימית וקנס מצד בית"ר.

אריק סאבו נעדר מהאימון אתמול לאחר שחש ברע. בבית"ר ישוחחו עם השחקן בנוגע לתנודות הקיצוניות ביכולתו. נכון למשחק נגד קרית שמונה סאבו אמור להמשיך כמגן ימני. בבית"ר רוצים לראות את קלטינס חוזר לקישור ואילו עופר ורטה עדיין אינו בכושר מספק כדי לפתוח.

בנוגע לעמדת המאמן, בשלב זה בבית"ר לא החליטו באם לקדם את המגעים עם קובי רפואה או להשאיר את גילי לבנדה ולצרף מאמן עם תעודת פרו. בבית"ר רוצים לסגור את הנושא בשבועיים הקרובים. אוחנה הדגיש אתמול בפני השחקנים את שוב את נושא התגובות לחילופים או ספסול של שחקנים ואמר: "אני אומר את זה פעם אחרונה, לא רוצה לראות יותר פרצופים של שחקנים שלא משחקים, לא פותחים או לא בסגל, חשבתי שהייתי מספיק ברור".

עדכון ראשון: 7:03

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully