וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דו"ח חמור של זיו אדלר: "הייסטר ירק לחדר ההלבשה של השופטים"

17.9.2017 / 10:36

השופט שניהל את ההתמודדות בין בית"ר ירושלים להפועל חיפה, ציין שהמגן השמאלי גם קילל ("בן זונה") ושפך לכיוונו מים עם הירידה מכר הדשא. הייסטר צפוי לספוג הרחקה של 3-4 משחקים

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו
השופט זיו אדלר מרחיק את אנטואן קונטה בית"ר ירושלים. קובי אליהו
דו"ח חמור. אדלר/קובי אליהו

השופט זיו אדלר, שניהל את המשחק בין בית"ר ירושלים להפועל חיפה אמש (שבת) בטדי, העביר הבוקר את דו"ח השיפוט בו הוא מפרט בין היתר באשר לתקרית עם מרסל הייסטר. בעקבות התקרית הזו, המגן השמאלי של בית"ר ירושלים הורחק וקרוב לוודאי שהוא יושעה מ-3-4 משחקים על ידי בית הדין של ההתאחדות לכדורגל.

בדו"ח כתב אדלר: "לאחר שריקת הסיום, בעת הירידה מתחומי המגרש וכשאני עדיין על כר הדשא, שפך שחקן בית"ר ירושלים מרסל הייסטר, מים מבקבוק לכיוון שלי". אדלר מציין כי השופט הרביעי, דוד פוקסמן, שראה את האירוע במלואו, דיווח כי הייסטר שפך את המים לכיוון של אדלר בצורה מכוונת.

אדלר הוסיף בדו"ח: "כשהייתי בחדר ההלבשה כעבור שתי דקות, אותו שחקן עבר במנהרה, ירק לתוך חדר ההלבשה (הדלת הייתה פתוחה) וצעק 'בן זונה'".

לקראת סיום המשחק אדלר פסק על עבירה של אנטואן קונטה כ-18 מטר מהשער של בית"ר ירושלים והרחיק את הצרפתי בצהוב שני. הפועל חיפה השוותה מאותו כדור חופשי ונראה שזו הסיבה להתפרצות של הייסטר. אדלר הודיע למנהל בית"ר ירושלים כי כל האירועים יצוינו בדו"ח השיפוט.

עוד בנושא:

גרפיטי על בית הוריו של בן בסט: "לא חוגגים ככה בטדי"
איתי שכטר עצבני, בוריס קליימן יירד לספסל?
מרסל הייסטר הורחק אחרי שהתפרץ כלפי השופט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully