וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: אוחנה עשוי להיפגש עם רפואה, שכטר עצבני, קליימן לספסל?

17.9.2017 / 10:36

המאמן שהתפטר ממכבי פתח תקוה, מועמד לקבוצה מהבירה. החלוץ התאכזב שלא פתח, שושן עשוי לקבל הזדמנות, הייסטר יורחק מ-3-4 משחקים, שביעות רצון מוורד וז'אורז'יניו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

(עדכון ראשון: 7:40)

1. בבית"ר ירושלים חזרו אתמול (שבת) לפרופורציות. מצד אחד איבוד הנקודות בדקה ה-90 מול הפועל חיפה גרם לאכזבה, אך מנגד כולם הבינו כי הקבוצה לא שיחקה מספיק טוב וכי ישנם לא מעט ליקויים. מרסל הייסטר, שהורחק לאחר שזיו אדלר ציין כי קילל אותו "בן זונה" וירק לכיוון חדר השופטים, צפוי לעונש של לפחות 3-4 משחקים בחוץ, כאשר מעבר לכך הוא יעמוד לוועדת משמעת פנימית וצפוי לקנס. אגב, הייסטר עצמו הכחיש את האירועים. הייסטר מצטרף לאנטואן קונטה שייעדר מהמשחק הבא נגד עירוני קרית שמונה לאחר שהורחק מול הקבוצה מהכרמל. טל כחילה ומיקי סירושטיין צפויים להיות הבלמים.

2. דוד קלטינס אמר בסיום המשחק: "חבל, היינו טובים יותר ועשינו הכל. לא תמיד הכל הולך אבל כולם נתנו את הכל והיינו קרובים מאוד לניצחון. יכול להיות שהיה קצת חוסר ריכוז אבל אף אחד לא ניסה לעשות בכוונה, כולם רצו לנצח ועשו את הכי טוב שלהם. אם אני אצטרך לחזור לתפקידי הגנה אעשה מה שיבקשו ממני".

3. איתי שכטר לא אהב את העובדה כי פתח על הספסל ונראה כעוס לפני המשחק. בבית"ר חזרו ואמרו כי ההחלטה התקבלה אך ורק בכדי לא לסכן אותו לאחר הפציעה שעבר. גם טל כחילה הופתע כאשר לקראת המשחק הוחלט כי הוא מחוץ לסגל, זכר לשבר באפו. כחילה החל להתאמן עם מסכה וצפוי להיות כשיר לקראת המשחק בשבוע הבא נגד קרית שמונה.

עוד בנושא

ליגת העל: בית"ר ירושלים והפועל חיפה נפרדו ב-3:3 גדול
מרסל הייסטר הורחק אחרי שהתעמת עם צוות השיפוט במנהרת השחקנים
אימון מכבי פתח תקוה בוטל. במועדון ממתינים להודעת קובי רפואה

בוריס קליימן שוער בית"ר ירושלים מאוכזב. קובי אליהו
ישלם את המחיר? בוריס קליימן/קובי אליהו

4. לאריק סאבו היה חלק גדול בשני השערים הראשונים שספגה הקבוצה. בבית"ר הגדירו את הסלובקי: "אי אפשר לדעת איך הוא יגיע למשחק. הוא יכול לתת משחק ענק כמו נגד פתח תקוה ופשוט לא להגיע לאיצטדיון כמו אתמול. כדאי לו לגלות יציבות כי לא בטוח שיהיה לו מקום בקישור בעתיד". סאבו אמור להמשיך ולפתוח כמגן גם במחזור הבא. בבית"ר הייתה אכזבה גם מהיכולת של בוריס קליימן ונשקלת האפשרות לפתוח עם סתיו שושן על חשבונו: "אולי אם בוריס יירד לספסל לכמה משחקים זה רק יעשה לו טוב". אמרו בבית"ר.

5. הבעיה הגדולה יותר של בית"ר, מעבר לאיבוד הנקודות, הייתה מחוץ לאצטדיון. אוהדים רבים התלוננו על הלחצים בקופות, כ-3,000 איש נכנסו לאחר שריקת הפתיחה, מנויים לא הצליחו לעבור בשערים האלקטרוניים וכמה עשרות אוהדים הגיעו למצב בו הודיעו להם כי אזלו הכרטיסים ולא יפתחו עוד יציע. אחד האוהדים אף רשם בפוסט כי "הילדים חיכו כל היום להגיע למשחק, חיכיתי 40 דקות בקופות וכשהגעתי אמרו שאין כרטיסים. אני לטדי כבר לא אחזור". בבית"ר הסבירו כי אלפי אנשים שלא קנו במכירה מוקדמת והגיעו ברגע האחרון יצרו לחץ לא צפוי. גורם במועדון הסביר: לפני המשחק הבטיחו מקומם באיצטדיון לא יותר מ-7,000 איש, אנחנו בתכנון עבודה עם המשטרה פתחנו שערים ל-15 אלף, לפתוח מראש את היציע הצפוני זה עלות נוספת של מעל 100 אלף ¤". בבית"ר אמורים לצאת בהודעה לקהל בעקבות האירועים אתמול ובנוסף התחייבו להפיק לקחים על מנת שדברים ייראו טוב יותר כבר במחזור הבא נגד קרית שמונה.

קובי רפואה מאמן מכבי פתח תקוה. קובי אליהו
אופציה ריאלית. קובי רפואה/קובי אליהו

6. אחרי שקובי רפואה התפטר ממכבי פתח תקוה, אלי אוחנה עשוי להיפגש איתו. בבית"ר יבחנו את האופציה הזאת כמו גם את האפשרות למנות מאמן עם תעודת פרו לצדו של גילי לבנדה. זיו אריה ואסי דומב הם שניים מהשמות שעלו.

7. בבית"ר מרוצים מאוד מעידן ורד וז'אורז'יניו. עד עתה השניים הם המוציאים לפועל של הקבוצה. ורד, אחרי הצמד אתמול, מעורב עד עתה בתשעה מתוך 11 השערים של הקבוצה העונה, ואילו ז'אורז'יניו עם שלושה שערים ובישול - והוא מעורב בשער בכל משחק. בבית"ר אמרו אתמול: "ברגע ששכטר יחזור לעניינים אחרי הפציעה, יהיו לנו שלושה מוציאים לפועל קטלניים וזה הכוח הכי חזק של הקבוצה הזאת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully