וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יואב כץ: "צוות האימון לא רצה את בן בסט", גרפיטי בבית הורי החלוץ

בעלי הפועל חיפה יורה: "ניהלתי מול בן בסט משא ומתן בסודיות, כי הייתה התנגדות לגביו מצד חלק מצוות האימון". אביו של החלוץ על כתובות הנאצה: "לא כל מי שמנצח את בית"ר צריך לחשוש"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

כבר שבע שנים וחצי, או ליתר דיוק מאז מרץ 2010, ממתין עדן בן בסט לשלושער הבא שלו. גם אז הוא כבש את כל שלושת השערים לזכות הקבוצה שלו, הפועל חיפה, אולם היריבה הייתה הפועל רעננה. "העונה שעברה לא הייתה עונה טובה מבחינתו של עדן. הוא התקשה לחזור לכושר הטוב שלו. אתמול הוא הזכיר את הימים הטובים שלו בעונה השנייה בברסט". בצוות המקצועי מרוצים מאוד מההשתלבות של מאמון קשוע בקבוצה. "אמרנו בתחילת העונה שהוא יהיה ההפתעה שלנו. המהלך הנהדר שלו, שהראה כמה הוא עקשן ומהיר, הוביל לגול השלישי".

לוואלה! ספורט נודע כי אלמונים ריססו הלילה (בין שבת לראשון) כתובות גרפיטי על קיר ושער בית הוריו של בן בסט, ברחוב ששת הימים בקרית חיים. מתברר כי שכן המתגורר בסמוך הפנה את תשומת לבו של אביו של בן בסט שנדהם מן המעשה. בין השאר נכתב שם: "לא חוגגים ככה בטדי". גורם בהפועל חיפה אמר הלילה: "אני פשוט המום. לא ידענו על המעשה וזה חמור מאוד. אפשר להבין מאיפה זה הגיע. עכשיו ניתן למשטרה לעשות את העבודה שלה. זאת אלימות". איציק בן בסט, אביו של עדן, טרם הגיש תלונה במשטרה ואמר לוואלה! ספורט: "מדובר בסך הכל בספורט וחבל שזה מגיע לתופעות מכוערות כאלו, לא כל מי שמנצח או כובש נגד בית"ר צריך לחשוש, אני גם לא חושש".

עוד בנושא:
שלושער של בן בסט וכדור חופשי בדקה ה-94 סידרו להפועל חיפה 3:3 בטדי
בן בסט קיבל את כדור המשחק: "אני מאושר"

עדן בן בסט הפועל חיפה חוגג. קובי אליהו
"אתמול הוא הזכיר את הימים הטובים שלו בעונה השנייה בברסט". בן בסט/קובי אליהו

"אני שמח שהתעקשתי בעונה שעברה להביא אותו. את המשא ומתן ניהלתי בסודיות, וזאת משום שהייתה התנגדות בקרב חלק מצוות האימון שלי", הפתיע הלילה יואב כץ בשיחה מארצות הברית. "אני לא רוצה להתייחס למי התנגד, אבל לא רצו אותו. התעקשתי כי אני מכיר אותו טוב, יש לו אופי של ווינר, הוא מנהיג שעובד בלי סוף, כל הזמן. אני שמח שזה מה שקרה בסוף. מה שהיה אתמול פשוט לא נורמלי, האמת היא שעדן מאוד טכני, ולכן כשראיתי אותו הולך לבעוט את הבעיטה החופשית, אמרתי 'זה 50-50'. חנן עזר לו, כי הוא הסתיר לשוער".

"היה לנו משחק לא טוב, ה-3:3 היה עם המון מזל. משחק לא טוב של ההגנה. יצאנו בתיקו, אבל היכולת? ההגנה היא החלק החלש שלנו. בית"ר החמיצה 4-5 מצבים בטוחים ואנחנו עשינו גול מכל מצב. למה צריכים לצפות מאיתנו? קודם לשפר את משחק ההגנה. יש משחק קשה מאוד מול באר שבע. זה כדורגל, הכל יכול לקרות".

הבעלים הודיע לצוות שלו כי הוא מתכוון להגיע בקרוב לישראל, על מנת לצפות בקבוצה מקרוב. כץ לא יספיק להגיע למשחק מול הפועל באר שבע, אך ייתכן שיגיע בעוד פחות מחודש למשחק הבית הבא, מול הפועל עכו. "הרבה אנשים הרימו גבה כשדיברו על משחק צמרת, אבל מי שראה את המשחק אתמול נהנה. הלוואי ומשחקי העונה עם הקבוצות הגדולות יראו ככה", אמרו במועדון. "הקהל הרוויח, מזמן לא ראינו אותו מאושר כל כך".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הגרפיטי בבית הוריו של בן בסט/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הגרפיטי בבית הוריו של בן בסט/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully