וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדן בן בסט קיבל את כדור המשחק: "אין יותר שמח ממני, זה מתוק"

16.9.2017 / 22:56

חלוץ הפועל חיפה חגג את השלושער הראשון שלו זה שבע שנים וחצי ואת ה-3:3 הדרמטי מול בית"ר ירושלים בטדי: "מגיע לכל השחקנים שאפו". קלינגר: "אני כל כך שמח בשבילו, מגיע לו"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

הפועל חיפה חגגה הערב (שבת) נקודה מרשימה מאוד כשסיימה ב-3:3 בחוץ מול בית"ר ירושלים, במסגרת המחזור הרביעי בליגת העל. עדן בן בסט נתן חותמת על הכושר המצוין בו הוא נמצא, כשכבש שלושער (17, 27 ו-94) ראשון מאז מרץ 2010, אז הרשית שלוש פעמים מול הפועל רעננה ב-1:3 של הפועל חיפה.

עוד בנושא:
שער דרמטי של בן בסט סידר להפועל חיפה 3:3 בטדי
מרסל הייסטר השתולל והורחק אחרי המשחק

עדן בן בסט הפועל חיפה חוגג שער. קובי אליהו
בן בסט חוגג/קובי אליהו

בן בסט, שקיבל מהאפסנאי של בית"ר ירושלים מאיר הרוש את כדור המשחק לכבוד השלושער, אמר: "משהו כמו לפני שמונה שנים כבשתי את השלושער הקודם. זה היה נגד רעננה במדי הפועל חיפה. אין יותר שמח ממני, זה הלך קשה אבל מתוק. אנחנו רק במחזור הרביעי, אבל אין ספק שאני מרגיש טוב יותר ואני יותר בכושר. מה שהיה היה. ברור שלא הייתי ביכולת שלי ולא הוצאתי מעצמי את מה שהייתי רגיל להוציא. הגעתי למקום שאני שמח בו ונותנים לי את הגב שאני צריך ואני שמח להחזיר על המגרש. זה שלב מוקדם, אבל היום עברנו משוכה גבוהה מאוד. היה קצב מטורף במשחק. בסופו של דבר יצאנו עם תיקו ממשחק חוץ מול קבוצה כל כך טובה. מגיע לכל החברים שאפו, הפועל חיפה מסתכלת לכל יריבה בלבן של העיניים".

מאמן הפועל חיפה, ניר קלינגר: "ככה צריך לשחק כדורגל. צריך לחשוב התקפה ושהקהל יהנה. קצת סבלנו היום, לא הגיע לנו לצאת מפה בלי כלום. גם במחצית השנייה כשבית"ר עלתה ליתרון היינו במשחק. היה משחק קצבי שהיה כיף לראות. אני גאה בבחורים, חושב שהם מבינים שיש לנו קבוצה איכותית. אנחנו צריכים להקפיד על הדברים הקטנים שבגללם אנחנו סופגים שערים. אני שמח שכבשנו בדקה האחרונה".

המאמן הוסיף על שחקניו: "מאמון קשוע זה שחקן שעוד נשמע עליו השנה. המהירות שלו יוצאת דופן. כל הכבוד לעדן בן בסט, שלושער ראשון אחרי הרבה זמן ואני מאוד בשבילו. בסיום אמרתי לו שאני הולך לחפש בספרי ההיסטוריה מתי הוא הבקיע שלושער. הוא לא רק מבקיע, גם עובד. כל החלק הקדמי עשה עבודה טובה".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully