וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ניר קלינגר רצה את בן בסט, אולי יואב כץ התכוון למישהו אחר"

18.9.2017 / 11:37

בהפועל חיפה הופתעו מדברי הבעלים, שטען כי צוות האימון היה נגד צירופו של החלוץ. נציגי האוהדים הגיעו לאימון כדי להביע תמיכה בבן בסט בעקבות כתובות הנאצה שרוססו בבית הוריו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

נציגי ארגון האוהדים של הפועל חיפה, יהודה מקלנבורג ודודו תשובה, הגיעו הבוקר (שני) לאימון הקבוצה, העניקו לעדן בן בסט זר פרחים כאות תמיכה מהקהל ושוחחו עם השחקנים. הסיבה: כתובות הנאצה שרוססו בבית הוריו של החלוץ בלילה שבין שבת לראשון, לאחר שהבקיע שלושער לרשת בית"ר ירושלים. בין השאר, נכתב על קירות הבית: "לא חוגגים ככה בטדי". בן בסט הודה לאוהדים על המחווה.

בנושא אחר, בהפועל חיפה הופתעו מאוד מהציטוטים של יואב כץ, שאמר אתמול בשיחה עם וואלה! ספורט כי הצוות המקצועי של הקבוצה בעונה שעברה היה נגד צירופו של עדן בן בסט לסגל. קלינגר עצמו התייחס לעניין אתמול וטען כי הוא רצה את בן בסט בקבוצה. "ניר רצה מאוד את עדן. יכול להיות שכץ התכוון למישהו אחר", אמר גורם במועדון.

כזכור, בין היתר אמר אתמול כץ: "אני שמח שהתעקשתי בעונה שעברה להביא אותו. את המשא ומתן ניהלתי בסודיות, וזאת משום שהייתה התנגדות בקרב חלק מצוות האימון שלי. אני לא רוצה להתייחס למי התנגד, אבל לא רצו אותו. התעקשתי כי אני מכיר אותו טוב, יש לו אופי של ווינר, הוא מנהיג שעובד בלי סוף, כל הזמן. אני שמח שזה מה שקרה בסוף. מה שהיה אתמול פשוט לא נורמלי, האמת היא שעדן מאוד טכני, ולכן כשראיתי אותו הולך לבעוט את הבעיטה החופשית, אמרתי 'זה 50-50'. חנן עזר לו, כי הוא הסתיר לשוער".

עוד בנושא

יואב כץ: "צוות האימון לא רצה את בן בסט", גרפיטי בבית הורי החלוץ
בית"ר ירושלים: אלי אוחנה התנצל בפני אוהד שנותר עם הילדים מחוץ לטדי
מימר: "יש בפתח תקוה סגל מצוין". אבי לוזון: "לא התלבטתי לגביו"

אוהדי הפועל חיפה באימון. הפועל חיפה, אתר רשמי
האוהדים הגיעו לתמוך. אימון הפועל חיפה/אתר רשמי, הפועל חיפה

בישיבה שנערכה היום בקרב הקבוצות הקטנות בליגת העל נבחרו נציגים לכהונה בוועדת ההנהלה של מנהלת הליגות לכדורגל במהלך שתי עונות המשחקים הקרובות, ודורון אוסידון מהפועל חיפה נבחר לנציג קבוע בוועדה. לצידו יכהנו ברוטציה משה מגיה מהפועל אשקלון, בעונת המשחקים הנוכחית, ועורך הדין ניב גולדשטיין ממכבי נתניה בעונת המשחקים 2018/19.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully