וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מימר: "יש בפתח תקוה סגל מצוין". אבי לוזון: "לא התלבטתי לגביו"

18.9.2017 / 10:00

מכבי פתח תקוה הציגה את המאמן החדש, שהסביר מדוע בחר במלאבס על פני רעננה: "אני מאמין בשחקנים שיש פה". לוזון: "אם צריך נחליף גם שחקנים". דוס סנטוס תובע את שכרו, במועדון הגיבו: הצ'ק מחכה במשרדים

קובי אליהו

עידן חדש נפתח הבוקר (שני) במכבי פתח תקוה. אחרי פתיחת עונה מאכזבת, במהלכה צברו שלוש נקודות בלבד מ-21 אפשריות ורשמו שלושה הפסדים ברציפות, המלאבסים מקווים לצאת מהמשברון עם שרון מימר על הקווים. המאמן, שפוטר לפני כחודש מבית"ר ירושלים, חתם בקבוצה מספר שעות לאחר התפטרותו של קובי רפואה, וידריך את שחקניו החדשים כבר במשחק הביתי מול בני סכנין ביום ראשון. הבוקר, מימר הוצג במסיבת עיתונאים, בהשתתפות המנהל המקצועי עומר גולן.

עוד בנושא

עומר גולן: "מצער שהגענו למצב הזה. מימר יביא אנרגיות חדשות"
מכבי פתח תקוה: שרון מימר מונה במקום קובי רפואה שהתפטר
רפואה: "החלטתי להתפטר לפני שבועיים". זוארץ: "מאוכזב ממנו"

מאמן מכבי פתח תקוה שרון מימר. קובי אליהו
יוצא לדרך חדשה. שרון מימר/קובי אליהו

אבי לוזון נשיא המועדון אמר: "אני בטוח שעשינו בחירה נכונה ושרון יביא אותנו למקומות שאנחנו מכוונים. המטרה הראשונית היא לנצח ביום ראשון והמטרה להמשך היא להיות בפלייאוף העליון. אם צריך נחליף גם שחקנים, אין מגבלה של תקציב. ברגע שקובי רפואה התפטר ידעתי ששרון מימר יאמן פה. אני עוקב אחריו תקופה ארוכה והוא מאמן שרציתי פה. שרון הוא מאמן יסודי וטקטי ואני מאמין שהוא יהפוך אותנו לקבוצה טובה יותר. אני ציפיתי להיות בשלב הזה עם 10 נקודות, אבל ציפיות לחוד ומציאות לחוד".

על קובי רפואה: "הוא קיבל כל שחקן שהוא רצה, כולל ישראלים. הבאנו את יובל שבתאי שכמעט חתם בית"ר. הבאנו כל מה שהוא ביקש ללא יוצא מהכלל. אני מאלו שתמיד תומכים ונותנים למאמן את כל מה שהוא מבקש".

שרון מימר אמר: "צריך להבהיר שלא הייתי סגור ברעננה כי אם הייתי סגור, לא הייתי מגיע לפתח תקוה. הייתה לי שיחה עם אשר אלון וקבענו להיפגש במהלך השבוע. פתח תקוה נכנסו באמצע והחלטתי שזה המקום הנכון להיות בו. צריך לשים את זה בצד ולהתרכז במכבי פתח תקוה".

"לבית"ר הגעתי בארבעת החודשים האחרונים. פה העונה רק התחילה. רוב הסיבות שבאתי בגללן הן שאני מאמין מאוד בקבוצה הזו. אני חושב שהקבוצה הזו יכולה להגיע לרמה טובה, אבל צריך לדבר במגרש. היה פה אומנם חילוף גדול של שחקנים, אבל עדיין הסגל מספיק טוב שאם הוא יתחבר תהיה פה קבוצה מצוינת. לכל מאמן יש את העקרונות שלו. אני מאוד מאמין בכדורגל התקפי, בלי יותר מדי הגבלות. זה לא אומר שהקבוצה תהיה מופקרת, היא תהיה מאוזנת. אני מאמין שגם הקבוצה הזו יכולה להיות התקפית ושמחה. בדרך כלל כשמתחלף מאמן אז משהו לא עובד. אני מקווה שגם פה אצליח להנחיל את האני מאמין שלי ותהיה קבוצה טובה ומהנה".

"מי שטוב ישחק ויקודם, בסופו של דבר מה שחשוב זה הקבוצה והמערכת. אני יודע מה צריך לעשות כדי שהקבוצה תהיה טובה יותר אבל את זה נשמור בתוך המועדון".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
מאמן מכבי פתח תקוה שרון מימר. קובי אליהו
שרון מימר ביעד החדש/קובי אליהו

בנושא אחר: הבוקר הגיש הבלם אדיסון דוס סנטוס תביעה נגד מכבי פתח תקוה בטענה שלא שולם לו שכר חודש מאי על סך כ-28 אלף שקל. בכתב התביעה התייחס פרקליטו של השחקן לתביעה שהגישה מכבי פתח תקוה נגדו, ושם נכתב: "זהו ניסיון חסר ניקיון כפיים לעשות שימוש בהליכי משפט על מנת להתעשר שלא כדין על גבו של השחקן". במכבי פתח תקוה הגיבו הבוקר ואמרו "דוס סנטוס תובע אותנו על שכר חודש מאי? השכר מחכה במשרדים תקופה ארוכה, הוא יכול לבוא ולקחת אותו".

מאמן מכבי פתח תקוה שרון מימר, אבי לוזון. קובי אליהו
חזר למרכז הבמה. אבי לוזון/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully