וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה: שרון מימר הגיע לאימון הבכורה. עומר גולן: "מצער שהגענו למצב הזה"

18.9.2017 / 7:30

מכבי פתח תקוה מקווה לצאת לדרך חדשה, המנהל המקצועי שהתנגד לעזיבת רפואה: "הוא הלך כדי להציל את הקבוצה. מקווה שהמהלך הזה יצליח". המאמן התבקש לא להביא עוזר חיצוני. מגמאדוב נשאר, קוסטיקה טרם התפטר. ב-9:30: הצגת מימר (שידור חי באתר)

אבי לוזון עם עומר גולן. יוסי ציפקיס
"זו היתה בחירה של קובי". עומר גולן/יוסי ציפקיס

יממה לא קלה עברה על מכבי פתח תקוה. ההתפטרות של קובי רפואה יחד עם המינוי הצפוי של שרון מימר הובילה לדעות חלוקות גם בתוך ההנהלה. הבוקר (שני) הגיע מימר לאימון הבכורה שלו, ובקבוצה יקוו לצאת לדרך חדשה.

"בסופו של דבר זאת הייתה בחירה של קובי, ורק שלו. אף אחד לא היה מפטר אותו", אמרו במועדון אחרי שאבי לוזון נפגש עם מימר וסיכם איתו על חוזה לעונה עם אופציה לעונה נוספת. "הוא רצה ללכת, וממה שהבנו כשהתפטר לא היה לו סיכום ביד. המצב שנוצר היה כמעט בלתי אפשרי. הבנו שהוא היה צריך ללכת באיזשהו שלב, זה לא היה מחזיק מעמד".

אחרי שאתמול מסרו שינו זוארץ ("לא אהבתי את ההתנהלות של קובי. נטש ספינה טובעת") וקובי רפואה ("החלטתי לעזוב לפני שבועיים") את גרסתם לאירועים האחרונים, הגיע תורו של המנהל המקצועי עומר גולן לדבר. "מאוד מצער אותי שהגענו למצב הזה, שקובי מרגיש שהוא צריך ללכת אחרי ארבעה מחזורים. הוא הלך כדי להציל את הקבוצה", אמר גולן. "הקבוצה באמת לא מתפקדת מבחינה מקצועית, אבל אני עדיין מאמין ביכולות שלה. קובי עשה את המהלך כדי להציל עוד משהו מתחילת העונה הזאת. חילופי המאמנים? אני מקווה שהמהלך הזה יצליח, וששרון יגיע עם אנרגיות חדשות ואולי גם עם רעיונות חדשים כדי להוציא את הקבוצה מהבוץ. נאחל לשרון הצלחה ונעשה הכל על מנת שיצליח".

עוד בנושא

שרון מימר מונה למאמן מכבי פתח תקוה במקום קובי רפואה
רפואה: "החלטתי להתפטר לפני שבועיים". זוארץ: "מאוכזב ממנו"

שרון מימר, מאמן בית"ר ירושלים. קובי אליהו
"נעשה הכל על מנת שיצליח". שרון מימר/קובי אליהו

בשלב זה עוזר המאמן נמרוד קוסטיקה סירב להתפטר יחד עם רפואה ונשאר במועדון. מראד מגמאדוב ימשיך לסייע לצוות ונראה כי מימר, שהתבקש לא להביא עוזר חיצוני, לא יתעקש על העניין הזה.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully