וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מביך: קווין דוראנט שכח להחליף חשבון טוויטר, ולכלך על הת'אנדר

הרשת לועגת לכוכב גולדן סטייט, שמחזיק כנראה בחשבונות טוויטר מזוייפים כדי להגן על עצמו, אך צייץ בטעות מהחשבון הרשמי: "הוא לא אהב את הארגון ואת דונובן, הסגל לא היה מספיק טוב"

קווין דוראנט שחקן גולדן סטייט ווריירס מול ראסל ווסטברוק שחקן אוקלהומה סיטי ת'אנדר. GettyImages
מה ווסטברוק חושב על דברי דוראנט?/GettyImages

המעבר של קווין דוראנט מאוקלהומה סיטי לגולדן סטייט, בקיץ שעבר, גרר ביקורות רבות וטענות על חוסר נאמנות מצידו כלפי הפרנצ'ייז שבחר אותו בדראפט. אחרי שהמעבר הוכיח את עצמו והסתיים בטבעת אליפות עבור KD, מרבית רעשי הרקע נעלמו, אך הבוקר (שני) מתברר שלדוראנט בעצמו נותרו משקעים מהתקופה בת'אנדר, והם נחשפו בצורה הכי מביכה שאפשר לדמיין מבחינתו.

דוראנט הגיב לאוהד ששאל אותו בטוויטר: "אחי, אני מכבד אותך עד מוות, אבל תן לי סיבה טובה אחת לעזיבה שלך, אם לא כדי לקחת אליפות", אך לצערו לא הוציא את התגובה מחשבון הטוויטר הנכון. נראה כי ל-MVP של סדרת הגמר האחרונה יש יותר מחשבון אחד, כנראה כדי להגן על עצמו בעילום שם ברשתות החברתיות, וזה בדיוק מה שהוא עשה - הבעיה היחידה הייתה שהוא שכח להחליף חשבון, ועשה זאת מהחשבון הרשמי שלו.

עוד בנושא

בינוניים וסבירים: לקראת פתיחת עונת 2017/18 של אינדיאנה פייסרס
שוק על ירך: לקראת פתיחת עונת 2017/18 של קליבלנד קאבלירס
דירוג ESPN: לברון ג'יימס שמר על הפסגה, סטפן קרי רביעי

שרשרת הציוצים המביכה

"הוא לא אהב את הארגון ולא אהב לשחק תחת בילי דונובן", צייץ בתשובה לאוהד, "הסגל היה לא מספיק טוב. זה היה רק הוא וראס (ווסטברוק). תאר לך שהיו מוציאים את ראס מהקבוצה, זה כבר היה רע מידי, KD לא היה יכול לזכות בתואר עם החבר'ה האלה". הציוצים הללו, שלא במפתיע, כבר נמחקו מחשבון הטוויטר של דוראנט, וטרם התקבל אישור לכך שאכן צויצו על ידו. עם זאת, ובהיעדר הסבר מספק אחר, נדמה שריבוי החשבונות הוא ההסבר האפשרי היחיד לדברים הלא שגרתיים שאמר כוכב הווריירס.

ברשתות החברתיות, האוהדים כבר לועגים לדוראנט בכל הכוח:

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully