וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוברט לבנדובסקי חגג בסטייל הופעה 100: "לא אתייחס לכל שטות בתקשורת"

חלוץ באיירן מינכן רשם הופעה 100 בבונדסליגה, כבש צמד בניצחון 0:4 על מיינץ, השלים ציון דרך מרשים והתייחס בביטול לשמועות על מעבר לריאל מדריד. וגם: המספרים של הפולני, המחמאות לקימיש

רוברט לבנדובסקי באיירן מינכן לצד תומאס מולר. רויטרס
הכל נראה טובים כשמנצחים. לבנדובסקי ומולר/רויטרס

שבוע לא קל עבר על באיירן מינכן. אלופת גרמניה הפסידה בשבוע שעבר לראשונה בליגה, רוברט לבנדובסקי ביקר את מדיניות הרכש ומיד ספג קיטונות מהמנכ"ל רומניגה, לאחר מכן פרנק ריברי הוחלף בליגת האלופות וזרק בזעם את החולצה על הספסל, בהמשך דווח כי לבנדובסקי משתוקק כבר לעזוב לריאל מדריד ודרש מהסוכן שלו לפעול בעניין. אבל אחרי כל אלה הגיעו אתמול (שבת) הבווארים למשחק מול מיינץ וניצחו 0:4 קליל מצמדים של לבנדובסקי ואריאן רובן, והשקיטו את הרוחות הסוערות.

עוד בנושא

גרמניה: באיירן מינכן הביסה 0:4 את מיינץ, 12 דקות לטאלב טואטחה בהפסד הביתי של פרנקפורט
באיירן מינכן: קרלו אנצ'לוטי "לא מבין" את זריקת החולצה של פרנק ריברי
לבנדובסקי הרתיח את הנהלת באיירן, רומניגה: "הוא הסתבך איתי"
דיווח: רוברט לבנדובסקי יבקש לעבור לריאל מדריד בקיץ הבא

לבנדובסקי רשם את הופעתו ה-100 בבונדסליגה במדי באיירן מינכן, וציון הדרך שבחן את דרכו עד עתה המחיש את הנתונים המרשימים שלו כסקורר. ב-100 המשחקים הפולני היה מעורב ב-93 שערים: 81 שערים ו-12 בישולים, הכי הרבה גולים לשחקן בקבוצה אחת ב-100 הופעות. לבנדובסקי, שמדורג כעת ככובש המצטיין של הבונדסליגה העונה (5 שערים, לפני טימו ורנר מלייפציג ואלפרד פינבוגאסון מאאוגסבורג עם 4 שערים), כבש 52 שערים ב-54 המשחקים שלו בכל המסגרות החל מתחילת העונה הקודמת. לבנדובסקי נשאל על הדיווחים על רצונו לעזוב את אלופת גרמניה, וענה: "אני לא צריך להגיב על כל שטות שנכתבת בתקשורת". על הניצחון אמר ש"כשאנחנו משחקים עם כזאת תנועה על המגרש, יהיה קשה לכל יריבה להתמודד מולנו".

אריאן רובן הסביר בסיום למה אחרי כיבוש השער שלו הוא רץ לחגוג עם פרנק ריברי: "אם אנחנו רוצים לזכות בתארים, אנחנו צריכים את ריברי. היה כיף לחגוג איתו, זו הייתה פעולה ספונטנית". תיאגו היה מסופק מהיכולת של חבריו ואמר ש"כולם היו טובים היום, אני חושב שעשינו עבודה מצוינת בהתקפה, וכשאתה משחק באינטנסיביות, זה מה שקורה". על ג'ושוע קימיש, המבשל המצטיין של הליגה, אמר טיאגו ש"ובכן, מה אני כבר יכול להגיד על ההופעה הנהדרת שלו, הוא סיים עם שלושה בישולים והראה מה עוד ייצא ממנו בעתיד".

אריאן רובן עם פרנק ריברי באיירן מינכן. רויטרס
אריאן רובן עם פרנק ריברי באיירן מינכן/רויטרס
קרלו אנצ'לוטי עם פרנק ריברי באיירן מינכן. רויטרס
קרלו אנצ'לוטי עם פרנק ריברי באיירן מינכן/רויטרס
רוברט לבנדובסקי באיירן מינכן. רויטרס
רוברט לבנדובסקי באיירן מינכן/רויטרס
תומאס מולר רוברט לבנדובסקי שחקני באיירן מינכן חוגגים. רויטרס
תומאס מולר רוברט לבנדובסקי שחקני באיירן מינכן חוגגים/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully