וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: באיירן מינכן הביסה 0:4 את מיינץ

האלופה התאוששה מההפסד במחזור הקודם עם ניצחון מוחץ, אריאן רובן כבש צמד מהיר (11, 23), רוברט לבנדובסקי הוסיף צמד משלו (50, 77). 12 דקות לטאלב טואטחה בהפסד הביתי של פרנקפורט

מרטין הרניק שחקן האנובר. GettyImages
ניצחון שלישי בארבעה מחזורים. הרניק/GettyImages

המחזור הרביעי בבונדסליגה יצא לדרך אתמול (שישי) עם 0:2 של האנובר, שהתייצבה במפתיע בפסגה, על המבורג. בשבת, באיירן מינכן הביסה 0:4 את מיינץ. טאלב טואטחה רשם 12 דקות בהפסד פרנקפורט.

האנובר - המבורג 0:2

מי היה מאמין? אחרי ארבעה מחזורים האנובר עם 10 נקודות אחרי שלושה ניצחונות ותיקו אחד. אם עד היום הם ניצחו פעמיים 0:1, אז הפעם הם כבשו שער נוסף והנחילו להמבורג הפסד שני ברציפות אחרי שהיא עצמה פתחה את העונה עם שני ניצחונות. מרטין הרניק כבש את הראשון בדקה ה-50 אחרי טעות של גידאון יונג ודחיקה שלו מקרוב. השני הגיע בדקה ה-82 כשאיהלאס בבו הגיע ראשון לכדור חוזר והמשיך פנימה.

תומאס מולר רוברט לבנדובסקי שחקני באיירן מינכן חוגגים. רויטרס
באיירן חזרה לנצח. לבנדובסקי ומולר חוגגים/רויטרס

באיירן מינכן - מיינץ 0:4

הבווארים עברו שבוע די סוער, עם הפסד ליגה להופנהיים, ביקורת של רוברט לבנדובסקי על ההנהלה ודיווחים על עזיבה אפשרית של הפולני ולקינוח, זריקת החולצה של פרנק ריברי בניצחון בליגת האלופות. למזלם, הם השיגו שלוש נקודות קלות שאולי ירגיעו קצת את המערכת. אריאן רובן פתח את החגיגה (11) אחרי שנגע בבעיטה של תומאס מולר ושלח אותה פנימה והמשיך בדקה ה-23 אחרי עומק טוב של יוזואה קימיש. רוברט לבנדובסקי הוסיף צמד משלו אחרי ההפסקה, תחילה מקרוב אחרי בישול נוסף של מולר (50) ולאחר מכן בנגיחה מהגבהה של קימיש, שהשלים בעצמו צמד בישולים (77).

ר.ב. לייפציג - בורוסיה מנשנגלאדבך 2:2

לייפציג, שהשיגה שני ניצחונות מאז ההפסד במחזור הפתיחה מול שאלקה רצתה להמשיך את הדהירה נגד מנשנגלאדבך ופתחה טוב עם שער של טימו ורנר בדקה ה-17. תורגן הזאר איזן בפנדל בדקה ה-25 אבל ז'אן קווין אוגוסטין, עם שער בכורה החזיר את היתרון למקומיים בדקה ה-31. לארס שטינדל איזן וקבע את תוצאת המשחק בדקה ה-62, 2:2. נאבי קייטה הורחק בדקה ה-82 אחרי שבעט בחוזקה בפניו של כריסטוף קראמר.

משחקים נוספים

איינטרכט פרנקפורט – אוגסבורג 2:1
לפרנקפורט: לוקה יוביץ' (79). לאוגסבורג: פיליפ מקס (20), קאיובי (77). טאלב טואטחה שיחק 12 דקות במדי פרנקפורט.

ורדר ברמן – שאלקה 2:1
לברמן: לודוביק סאנה (20). לשאלקה: מילוש וליקוביץ' (22, עצמי), לאון גורצקה (83). ברל אמבולו חזר אצל שאלקה אחרי 336 ימים בהם לא שיחק בשל פציעה.

שטוטגרט – וולפסבורג 0:1
לשטוטגרט: צ'דרק אקולו (42)

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully