וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: רוברט לבנדובסקי יבקש לעבור לריאל מדריד בקיץ הבא

גיים בלאגה טוען שכוכב באיירן מינכן, שהסתכסך עם ראשי המועדון בעקבות ביקורת פומבית שהפנה על מדיניות הרכש שלו, הבהיר לסוכנו שהוא נחוש לעבור לבלאנקוס, שמצידם סימנו את טימו ורנר

שחקן ריאל מדריד סרחיו ראמוס מול שחקן באיירן מינכן רוברט לבנדובסקי. GettyImages
ישתפו פעולה בעונה הבאה? לבנדובסקי נאבק בראמוס/GettyImages

רק לפני מספר ימים התראיין רוברט לבנדובסקי ל"דר שפיגל" הגרמני וביקר את מדיניות הרכש של באיירן מינכן וכעת מתפרסמים דיווחים בספרד לפיהם חלוץ נבחרת פולין מכין את הקרקע לקראת עזיבה אפשרית לריאל מדריד בעונה הבאה.

גיים בלאגה, הכתב הספרדי המוערך, טוען שלבנדובסקי נחוש להפוך לשחקן ריאל מדריד בעתיד הקרוב ויידע את סוכנו שהוא רוצה לעבור לשורות אלופת אירופה כבר בקיץ הבא. לפי בלאגה מה שעשוי להקשות על עסקה אפשרית בין המועדונים הוא גילו של לבנדובסקי שבקיץ הבא כבר יהיה בן 30 והבלאנקוס מעדיפים להתמקד ברכש של שחקנים צעירים מבטיחים כמו טימו וורנר כוכבה של לייפציג. לפי הדיווח לבנדובסקי הבהיר למעגל הקרוב שלו שמעבר לריאל מדריד, הקבוצה אותה הוא מעריץ מילדותו, יהיה סוג של חלום עבורו.

יש לציין שריאל מדריד, שמכרה הקיץ את אלברו מוראטה בכסף גדול לצ'לסי, נותרה רק עם קארים בנזמה כחלוץ 9 קלאסי היחיד שלה והיא מחפשת חלוץ בעל שיעור קומה כשלבנדובסקי הוא אולי הבכיר שבהם. החלוץ הפולני הנפלא החל את עונתו הרביעית בבאיירן מינכן כשבשתי העונות הקודמות הוא הפציץ 30 שערי ליגה וסייע לבווארים לזכות באליפות גרמניה. אגב, לבנדובסקי, שהבקיע חמישייה תוך 9 דקות בערב כיפור לפני שנתיים מול וולפסבורג, רשם אולי את משחק השיא בקריירה שלו במדי בורוסיה דורטמונד מול אותה ריאל מדריד כשהבקיע מולה רביעייה בחצי גמר ליגת האלופות ב-2013 בדרך לגמר, שם הפסידה הקבוצה ל.. באיירן מינכן.

עוד בנושא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully