וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ברצלונה ניצחה 1:2 בחוץ את חטאפה ונותרה מושלמת בליגה

צפו: הקטלאנים ניצחו בזכות פאוליניו, שהשלים מהפך (84). עוד קודם לכן, שיבסאקי כבש (29), אך דניס סוארס המחליף איזן (62). דמבלה נפצע. אתלטיקו ניצחה 0:1 בבכורה באצטדיון החדש

מחזור 4הסתיים17/09/2017
חטאפה
  • שיבאסקי (39)
2:1
  • (62) סוארס
  • (84) פאוליניו
ברצלונה
one

המחזור הרביעי בליגה הספרדית הציג אצטדיון חדש, כשאתלטיקו מדריד חנכה את וונדה מטרופוליטנו עם 0:1 מול מלאגה. עוד קודם לכן, ברצלונה נותרה מושלמת אחרי 1:2 בחוץ על חטאפה משער ניצחון של פאוליניו בדקה ה-84. המחזור יצא לדרך אמש (שישי) עם 0:1 של אייבר מול לגאנס, בעוד הדרבי בין לבנטה לוולנסיה הסתיים ב-1:1. בטיס ניצחה 1:2 את לה קורוניה מצמד של חואקין.

פאוליניו שחקן ברצלונה חוגג שער. רויטרס
עוד שבוע עם מאזן מושלם לבארסה. פאוליניו חוגג/רויטרס

זה לא היה קל, אבל הקטלאנים הצליחו לשמור על מאזן מושלם בזכות גיבור לא צפוי: פאוליניו, שעלה כמחליף בדקה ה-77 ושבע דקות לאחר מכן כבש את שער הניצחון. עוד קודם לכן, המארחת הפכה לראשונה שמכניעה העונה את טר שטגן בליגה ועוד עם איזה שער, כאשר גאקו שיבסאקי הפציץ מהאוויר לרשת מכ-20 מטרים בדקה ה-39. דניס סוארס, שעלה מהספסל בהפסקה במקום אנדרס אינייסטה, סידר את השוויון (62) לפני השער המכריע הדרמטי. החדשות הרעות מבחינת בארסה: עוסמאן דמבלה נפצע והוחלף כבר בדקה ה-28.

מהלך המשחק

15

חטאפה פתחה הרבה יותר טוב וכמעט באה על שכרה. שיבסאקי העביר רוחב, פיקה נגע והכדור התגלגל בתוך תיבת החמש. מולינה הגיע אליו, אך הצליח לדחוק אותו רק לרשת החיצונית

27

אומטיטי נותר חופשי במרכז הרחבה, אך הנגיחה שלו הלכה לידיים של השוער

28

רגע מאכזב לעוסמאן דמבלה, שבהופעתו השנייה בלבד בהרכב ניסה להציל כדור עם העקב וכנראה מתח את שריר הירך האחורי, מה שאילץ אותו לצאת מהמשחק. ג'רארד דאולופאו נכנס ובארסה מקווה כעת שהפציעה של היהלום הצרפתי לא תהיה משמעותית מדי

שיבסאקי חוגג את שער המדהים שלו (צילום: רויטרס)/AP
39

0:1 לחטאפה: איזה שער מדהים! כדור ארוך נהדף לרגל של שיבסאקי, שירה מהאוויר בשמאל מ-20 מטרים לחיבורים של טר שטגן חסר האונים. יתרון מוצדק למארחים

45

רגע לפני ההפסקה מסי כמעט איזן עם כדור חופשי שהלך לחיבורים. גואיטה התעופף והציל שער בטוח

46

חילוף שני בבארסה, עם פתיחת המחצית השנייה: אינייסטה יצא ודניס סוארס נכנס. גם הקשר הוותיק נפצע?

מה עובר למסי בראש? (צילום: רויטרס)/רויטרס
62

גול! בארסה משווה מרגלי המחליף דניס סוארס, שקיבל מסירה מסרג'י רוברטו ומתוך הרחבה בעט בחוכמה בחצי גובה לפינה הרחוקה. 1:1

82

ארמבארי קיבל צ'אנס נהדר לנצח את המשחק עבור חטאפה, אך הבעיטה שלו נהדפה מהרגל של פיקה לקורה ולקרן

דניס סוארס עלה מהספסל וכבש עבור בארסה (צילום: רויטרס)/רויטרס
84

גול! מהפך של בארסה ומי כובש? פאוליניו, הוא ולא אחר. הברזילאי קיבל כדור ברחבה, ברח לשומר שלו והפציץ פנימה. 1:2

אתלטיקו מדריד - מלאגה 0:1

הקולצ'ונרוס שיחקו בפעם הראשונה באצטדיון החדש שלהם, וונדה, והצליחו להשיג שלוש נקודות. מי שהתכבד לכבוש את השער הראשון ועד כה היחיד באצטדיון החדש הוא כמובן אנטואן גריזמן. הכוכב הצרפתי קיבל כדור רוחב מאנחל קוראה והמשיך בנגיעה אחת פנימה את ה-0:1.

אנטואן גריזמן שחקן אתלטיקו מדריד. רויטרס
גריזמן חוגג/רויטרס

לבנטה - ולנסיה 1:1

צפו בתקציר

אחרי שישה משחקי דרבי קודמים שהוכרעו לזכות קבוצות הבית, הפעם לבנטה ו-ולנסיה חילקו נקודות ונותרו שתיהן בלתי מנוצחות אחרי ארבעה מחזורים בלה ליגה, עם תיקו שלישי ברציפות. ולנסיה עלתה ליתרון מנגיחה של רודריגו בדקה ה-31 אחרי הרמה מצד שמאל של אנדראס פריירה, אבל 10 דקות לאחר מכן היה זה המקדוני המוכשר אניס ברדי שעצר על החזה מול קרלוס סולר וירה כדור חד אל הרשת של נטו.

רודריגו שחקן ולנסיה. GettyImages
תיקו שלישי רצוף של ולנסיה. רודריגו/GettyImages

בטיס - דפורטיבו לה קורוניה 1:2

צפו בתקציר

איזה ערב גדול לחואקין. הקשר בן ה-36 כבש צמד ראשון במדי בטיס מאז אפריל 2005 (אז לרשת ברצלונה) והעניק לקבוצתו ניצחון ליגה שני העונה. חואקין נגח מקרוב לרשת בדקה ה-14, פדה קרטאביה השווה עבור דפורטיבו לה קורוניה בדקה ה-23, אך אנדרס גוארדדו המקסיקני בישל לחואקין את השני בדקה ה-76. דפור נותרה עם נקודה אחת בלבד ועדיין ללא ניצחון.

אייבר - לגאנס 0:1

צפו בתקציר

אחרי עונה מוצלחת אשתקד, אייבר פתחה את העונה הנוכחית עם ניצחון בשלושה משחקים. אז הערב היא כבר השיגה את הניצחון השני והיא כבר עם שש נקודות למרות שכבשה רק שני שערים. מי שכבש הפעם היה אלחנדרו גאלבס, שעשה את זה בדקה ה-53.

פליפה מלך ספרד בפתיחת אצטדיון וונדה של אתלטיקו מדריד. רויטרס
אוהדי אתלטיקו באצטדיון החדש/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully