וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: מכבי תל אביב גברה על מכבי חיפה 63:86, הפועל חולון ניצחה את גלבוע/גליל

16.9.2017 / 21:19

הצהובים חזרו לנצח, וסיימו במקום השלישי בטורניר אלון על חשבון הירוקים שנראו לא טוב. אלכס טיוס ודשון תומאס נפצעו אצל ספאחיה. חולון זכתה בטורניר עם 78:80. הפועל תל אביב זכתה בטורניר באילת, סל ניצחון מחצי מגרש לג'ורדן לויד מהפועל אילת על נס ציונה

כרם משעור שחקן מכבי תל אביב. לילך וייס, מערכת וואלה!
הצהובים חזרו לנצח. משעור/מערכת וואלה!, לילך וייס

משחקי ההכנה לקראת פתיחת העונה של קבוצות ליגת העל השונות המשיכו גם הערב (שבת). אחרי ההפסד בחצי גמר טורניר אלון בכפר תבור, מכבי תל אביב חזרה לנצח את מכבי חיפה 63:86 וסיימה את הטורניר במקום השלישי. הצהובים לא יכולים לצאת מרוצים מהמשחק לאור הפציעה של דשון תומאס ברגלו, ושל אלכס טיוס בקרסול, שמצטרפים לנוריס קול שכבר נפצע בחצי הגמר בכתפו. במכבי חיפה נפצע הגארד אנג'ל רודריגס בברכו גם כן. בהמשך נערך משחק הגמר בו גברה הפועל חולון 78:80 על הפועל גלבוע/גליל. בטורניר ההכנה באילת הפועל תל אביב גברה על מכבי אשדוד 79:85 וזכתה בטורניר. במשחק על מקומות 3-4 ניצחה הפועל אילת 77:79 את עירוני נס ציונה בזכות סל מחצי מגרש של ג'ורדן לויד.

seperator

מכבי תל אביב - מכבי חיפה 63:86

הצהובים חוזרים לנצח אבל לא יוצאים מרוצים מהאולם בכפר תבור לאור הפציעות של טיוס ותומאס. דווקא מכבי חיפה פתחה את משחק ההכנה בצורה טובה יותר, עלתה ליתרון 9:22 ברבע הראשון, ונראה היה ששחקניו של נבן ספאחיה לא בעניינים, אלא שכמו בחצי הגמר שלה נגד גלבוע/גליל, חיפה הפסיקה לשחק אחרי רבע אחד וראתה את היריבה שלה הופכת את התוצאה ויורדת למחצית ביתרון 30:44.

הרבע השלישי המשיך בשליטה הצהובה, כשסל של דשון תומאס העלה אותם ליתרון 36:57 והשלים ריצת 14:48. בשלב הזה חיפה חזרה מעט לתמונה, כשגם דשון תומאס נפצע, ובסיום הרבע השלישי רק 54:68 לצהובים. הרבע האחרון היה גארבג' טיים ארוך כשהצהובים מנצלים את הדקות להכניס גם את יובל זוסמן לעניינים בדרך לניצחון קל 63:86.

קלעו למכבי תל אביב: ג'ייק כהן 15, מייקל רול 13, פייר ג'קסון 11, דיאנדרה קיין 10, דשון תומאס 9, יובל זוסמן וג'ונה בולדן 8 כל אחד, כרם משעור 7, אלכס טיוס 3, ג'ון דיברתולומיאו 2.

קלעו למכבי חיפה: לוק מרטינז 10, ברנדון באומן ו-וויל גרייבס 9 כל אחד, ווילי וורקמן 8, רועי הובר, עוז בלייזר ודניאל קופרברג 7 כל אחד, אנג'ל רודריגז 4, פרדריוק בורדיון 2.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
מאמן הפועל ירושלים דני פרנקו. ברני ארדוב
יכול להיות מעודד. דני פרנקו/ברני ארדוב

הפועל חולון - הפועל גלבוע/גליל 78:80

הקבוצה של דן שמיר נשארת מושלמת בהכנה לעונה וזוכה בטורניר "אלון" בכפר תבור. הסגולים נראו מצוין ברבע הראשון, ברחו ליריבה מגן נר ליתרון 13:28 ונראה היה שהם הולכים לטיול קל כשירדו גם למחצית ביתרון 28:41. המחצית השנייה הייתה סיפור שונה לחלוטין, השחקנים של אריאל בית הלחמי, בראשות טל קרפלס ודיאנג'לו הריסון החללו לנגוס בהפרש, ויצרו דרמה גדולה. 6 שניות לסיום הריסון צימק את היתרון של חולון לנקודה בלבד, קורי וולדן הסגול נשלח לקו, קלע פעם אחת, וטיילר סטון יכל לנצח את המשחק, אך החטיא שלשה מהחצי על הבאזר. בסיום 78:80 לחולון.

קלעו להפועל חולון: טו הולוואי 24, ג'אבריל טראוויק וקורי וולדן (8 אסיסטים) 13 כל אחד, ג'ו אלכסנדר 10 ו-9 ריבאונדים, חנן קולמן 8, טיישון תומאס וגיא פניני 4 כל אחד, הראל דדון וטום ספיר 2 כל אחד.

קלעו להפועל גלבוע/גליל: טל קרפלס 20, דינאג'לו הריסון וזאק לידיי 14 כל אחד, טיילר סטון 12, 10 ריבאונדים ו-7 אסיסטים, בן אלטיט 11, חואקין שוכמן 5, 8 ריבאונדים ו-7 אסיסטים, עמית ראובן 2.

הפועל תל אביב - מכבי אשדוד 79:85

האדומים זוכים בטורניר ההכנה באילת ובהחלט יכולים להיות מעודדים לקראת המשך ההכנה. דני פרנקו קיבל לראשונה את ג'ף אלן, שרק נחת בישראל ביום רביעי, ונתן לו דקות ראשונות, כשהוא מקבל משחק טוב ממאט האוורד שהתאושש מהפציעה שלו באגודל ונהנה ממשחק נהדר של אייל שולמן שקלע 19 נקודות. האדומים יקיימו בערב ראש השנה משחק הכנה נוסף נגד עירוני נס ציונה, עליהם גברו רק שלשום.

קלעו להפועל תל אביב: אייל שולמן 19, רפי מנקו 14, טיוויון מקי 12, מאט האוורד 11, תומר גינת ורביב לימונד 9 כל אחד, אדריאן בנקס 4, ג'ף אלן 3, צוף בן משה ושחר עמיר 2 כל אחד.

קלעו למכבי אשדוד: טראוויס וורץ' 19, דיוויד לאורי וקמרון לונג 16 כל אחד, הנרי סק 12, נמרוד לוי 12, אדם אריאל 6.

מאמן מכבי אשדוד, מאיר טפירו. לירון מולדובן
רגיל לסלי ניצחון משוגעים, אבל הפעם הוא לא קלע כזה, רק נהנה מאחד. טפירו/לירון מולדובן

הפועל אילת - עירוני נס ציונה 77:79

ניצחון דרמטי לקבוצה של מאיר טפירו. בנס ציונה ראו איך הם יוצאים עם ניצחון ראשון בהכנה, במסגרת המשחק על מקומות 3-4 בטורניר ההכנה באילת, כשהוליכו ביתרון נקודה סמוך לסיום המשחק, אלא שאז ג'ורדן לויד עלה לשלשה מחצי מגרש על הבאזר, קבר את הסל ונתן ניצחון לאילת. בנס ציונה יכולים להתנחם לפחות במשחק הבכורה של הסנטר טאליב זאנה.

קלעו להפועל אילת: ג'ורדן לויד 26, דמטריוס טרידוול 21, ניב ברקוביץ' 8, עמית שמחון, עמית עבו, אלאנדו טאקר ואייזיק רוזפלט 6 כל אחד.

קלעו לעירוני נס ציונה: גארי בראון 19, אלישי כדיר 13, ג'רון ג'ונסון ואלעד הופמן 11 כל אחד, נאור שרון וטל דן 6 כל אחד, טאליב זאנה 4, גיל אמיתי 3, רביב פיטשון 2.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully