וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: הפועל תל אביב גברה על נס ציונה, נהריה ניצחה את הרצליה

14.9.2017 / 23:40

16 נקודות של רפי מנקו ותומר גינת העלו את האדומים לגמר טורניר ההכנה באילת, אחרי ניצחון 87:88. הם יפגשו שם את אשדוד שניצחה את אילת. הקבוצה של אריק אלפסי ניצחה 78:80, יאנג הצטיין

שחקן הפועל תל אביב תומר גינת. ברני ארדוב
הצטיין. תומר גינת/ברני ארדוב

מלבד טורניר אלון, שלושה משחקי הכנה נוספים נערכים הערב בין קבוצות ליגת העל השונות. בטורניר הכנה לזכרו של אודי סגל ז"ל באילת ניצחה הפועל תל אביב את עירוני נס ציונה 87:88, עם משחק מצוין של צמד הישראלים רפי מנקו ותומר גינת. האדומים ישחקו בגמר נגד מכבי אשדוד שניצחה את הפועל אילת המקומית. במשחק הכנה נוסף ניצחה עירוני נהריה 78:80 את בני הרצליה.

הפועל תל אביב - עירוני נס ציונה 87:88

ניצחון ראשון להפועל תל אביב בהכנה. הקבוצה של דני פרנקו קיבלה את מאט האוורד לראשונה, וממחר תהיה עם שלושה זרים לאחר שגם ג'ף אלן יצטרף לאימונים. נס ציונה שיחקה עם שני זרים בלבד, לאחר שטאליב זאנה עדיין לא מוכן למשחקים, ואילו דקוואן קוק ייעדר לפחות עוד חודש וחצי מפעילות בעקבות פציעת ברך.

עוד בנושא
מכבי קרית גת: נמרוד טישמן חתם לעונה הבאה
פאו גאסול מתלהב: "לוקה דונצ'יץ' יהיה כוכב ענק ב-NBA"
שישי ביורובאסקט: רוסיה ושבד ינסו להפתיע את סרביה בחצי הגמר

מאמן הפועל ירושלים דני פרנקו. ברני ארדוב
עלה לגמר באילת. דני פרנקו/ברני ארדוב

דווקא נס ציונה פתחה טוב יותר את המשחק ועלתה ליתרון 16:20 אחרי הרבע הראשון. האדומים, בעזרת דקות טובות של דניאל איידן הצליחו להפוך את התוצאה עד המחצית וירדו ביתרון 41:43. הרבע השלישי היה טוב של הכתומים, שירדו בסיומו ביתרון 64:65, אלא שהחבורה של דני פרנקו הצליחה שוב לעלות ליתרון ברבע האחרון, ולמרות ניסיון קאמבק של נס ציונה יצאה עם הניצחון.

קלעו להפועל תל אביב: רפי מנקו ותומר גינת 16 כל אחד, טייווין מקי 14, דניאל איידן ומאט הווארד 12 כל רחש, אדריאן בנקס 10, אייל שולמן ורביב לימונד 4 כל אחד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

הפועל אילת - מכבי אשדוד 81:76

ניצחון ראשון במשחק הבכורה לקבוצה של בראד גרינברג, שתשחק בגמר בשבת נגד הפועל תל אביב. דווקא אילת שלטה במשחק במחצית הראשונה, אחרי שני ההפסדים במהלך השבוע האחרון למכבי תל אביב, וירדה למחצית ביתרון 38:41, אלא שגוני יזרעאלי ואדם אריאל הוביל מהפך של אשדוד שהראתה הרבה מאוד סימנים חיוביים בדרך לניצחון 76:81.

קלעו למכבי אשדוד: אדם אריאל 17, נמרוד לוי ודיוויד לאורי 14 כל אחד, סק הנרי 13, גוני יזרעאלי 8, טראוויס וורץ' 7, קמרון לונג 6.

קלעו להפועל אילת: דמטריוס טרידוול 19, ג'ורדן לוי 18, עמית שמחון 17, אייזיק רוזפלט וניב ברקוביץ' 7 כל אחד, עמית ביר-כץ ועמית עבו 3 כל אחד, אפיק ניסים 2.

שחקן בני הרצליה שון דאוסון. יותם רונן
17 נקודות שלו לא הספיקו. שון דאוסון/יותם רונן

עירוני נהריה - בני הרצליה 78:80

מספר ימים אחרי שהביסה אותה בקלות באולם היובל, עירוני נהריה התקשתה בהרבה מול בני הרצליה, עשרה ימים לפני משחק הבכורה שלה במוקדמות היורופקאפ. הקבוצה של אריק אלפסי קיבלה בחזרה את יפתח זיו, אך עדיין שיחקה ללא עוסמאן דראמה, ואילו בבני הרצליה רשם שון דאוסון בכורה מוצלחת, והיא גם כמעט ניצחה את המשחק אך החטאה סמוך לבאזר של סם סינגר השאירה את הניצחון בעין שרה.

"ידענו שלא יהיה משחק כמו שהיה בהרצליה, היה לנו חשוב להכניס את יפתח לעניינים", אמר אלפסי לאחר המשחק, "אפשר ללמוד הרבה על המשחק והדקות האחרונות, אני שמח על הדרך בייחוד הירידות ועליות שהשחקנים גילו. הסנטר החדש עוסמאן דראמה נחת היום וגם אותו נצטרך להכניס לתלם".

קלעו לעירוני נהריה: אלכס יאנג 21, קורי וובסטר 20, יפתח זיו 10, זיו בן צבי 9, יהונתן שולדבראנד 7, דנזל ליוינגסטון 6, יריב עמירם ואיגור נסטרנקו 2 כל אחד.

קלעו לבני הרצליה: שון דאוסון 17, אקסבייר ת'יימס 16, דומיניק ארצ'י 13, טוריאן גרין וחליל קנאסביץ' 9 כל אחד, ג'ף אדריאן 8, סם סינגר 5, אלכס רוזנברג 4.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully