וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שישי ביורובאסקט: רוסיה ושבד ינסו להפתיע את סרביה בחצי הגמר

נבחרת רוסיה, שהפכה להיות הסוס השחור של האליפות, תפגוש את בוגדן בודגאנוביץ' וחבריו לקרב על המקום בגמר (22:05, ספורט 5). אלכסיי שבד מלך הסלים של האליפות יתעלה גם מול בוגדאנוביץ'?

שחקן נבחרת רוסיה אלכסיי שבד. רויטרס
יככב גם מול סרביה? אלכסיי שבד/רויטרס

יורובאסקט 2017 יגיע ביום שישי (21:30, ספורט 5) לאחד מרגעי השיא שלו כאשר סרביה תפגוש את רוסיה לחצי הגמר השני במשחק בו המנצחת תפגוש בגמר את המנצחת בין ספרד לסלובניה. לא הרבה אנשים ספרו את רוסיה לפני פתיחת הטורניר, אבל אלכסיי שבד הכוכב של חימקי מוסקבה נותן את טורניר חייו ומוביל את האליפות כולה עם ממוצע מרשים של 24 נקודות למשחק ו-6.4 אסיסטים. הרוסים פירקו בשמינית הגמר את קרואטיה החזקה וברבע הגמר ביצעו קאמבק מרשים אחרי שפיגור ב-13 הפרש מול יוון, אבל שבד סחף אותם לניצחון עם מחצית שנייה בלתי נשכחת.

למרות שהגיעה ללא כמה כוכבים כמו מילוש תיאודוסיץ', ניקולה יוקיץ' ונמניה בייליצה, סרביה החזקה הגיעה כצפוי לחצי הגמר, אם כי לא הרשימה יותר מדי עד משחק רבע הגמר אתמול שבו היא פירקה את איטליה בזכות עוד משחק משובח של בוגדן בוגדאנוביץ', הגארד הנהדר שלה. בניגוד לרוסים שתלויים באופן מוחלט בשבד, לסרביה יש עומק וגיוון רב בסגל שלה, בעיקר בקו הקדמי עם שחקנים כמו בובאן מריאנוביץ', אוגניין קוזמיץ' ומילאן מצ'באן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully