וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאו גאסול מתלהב: "לוקה דונצ'יץ' יהיה כוכב ענק ב-NBA"

סלובניה תפגוש את ספרד ותחפש העפלה ראשונה בתולדותיה לגמר היורובאסקט. אצל היריבה מחמיאים לילד הפלא. סקאריולו: "צריך לשפשף את העיניים כשרואים מה הוא עושה(21:30, ספורט5)

לוקה דונצ'יץ' שחקן נבחרת סלובניה. AP
מסע הקסם יימשך? דונצ'יץ'/AP

שתי נבחרות בלבד עדיין לא הפסידו ביורובאסקט 2017, והערב (חמישי, 21:30, ספורט5) הן תפגשנה בשלב חצי הגמר: ספרד וסלובניה. אחרי שניצחו את לטביה בתום דרמה גדולה ומשחק גדול עוד יותר, ינסו הסלובנים לחולל סנסציה ולהפוך את הטורניר הגדול שלהם להיסטורי, עם גמר ראשון בתולדותיהם.

על אף היכולת העילאית של גוראן דראגיץ' ולוקה דונצ'יץ' בטורניר, הרי שהאלופה המכהנת היא הפייבוריטית הברורה גם מחר. ספרד הראתה שוב ושוב כמה היא חזקה בשבועיים האחרונים, כשגם במשחקים בהם לא היתה מפוקסת ניצחה בסופו של דבר בהפרש דו-ספרתי. ברבע הגמר מול גרמניה זה הלך לא פשוט, עד התעלות נפלאה של מארק גאסול. השחקנים של סרג'יו סקאריולו מנסים להשלים זכייה שניה ברציפות ורביעית בחמשת הטורנירים האחרונים - הישג כמעט חסר תקדים.

שתי הנבחרות שש פעמים ביורובאסקט בעבר, כשהמאזן מראה על 2:4 לספרד. במפגש הקודם דווקא היתה ידם של הסלובנים על העליונה, עם 69:78 בשלב הבתים של יורובאסקט 2013.

"יהיה משחק נהדר", אמר דונצ'יץ'. "נצטרך לשחק מושלם כדי לנצח, אבל אנחנו מוכנים, יש לנו ביטחון ונראה את האופי שלנו. הגיע הזמן לקחת מדליה, ביורובאסקט האחרון של דראגיץ'".

מנגד, סקאריולו החמיא לילד הפלא: "צריך לשפשף את העיניים כשרואים מה ילד בן 18 כמוהו עושה. לא יהיה פשוט לשמור עליו ועל דראגיץ', הם הרבה יותר גדולים מהשחקנים המקבילים שלנו. התרשמתי מסלובניה לכל אורך הטורניר, לא רק מרבע הגמר שלהם. ההגנה שלהם יותר מטרידה אותי מההתקפה. אין לחץ, יש חלום להגיע לגמר נוסף".

פאו גאסול אמר על דונצ'יץ': "יש לו המון כישרון והוא חלק מרכזי מההצלחה של סלובניה בטורניר הזה. הוא יהיה כוכב ענק ב-NBA. יש לו את כל התכונות לכך".

עוד בנושא:

יורובאסקט: סלובניה ניצחה 97:103 את לטביה, גרמניה - ספרד 84:72
בארה"ב מתלהבים מלוקה דונצ'יץ': "הכישרון האירופי הגדול אי פעם"

מאמן נבחרת ספרד סרג'יו סקאריולו. AP
חושש. סקאריולו/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully