וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טל בן חיים: "הקבוצות הגדולות בצ'כיה שוות לקבוצות הגדולות בישראל"

14.9.2017 / 14:54

שחקני מכבי תל אביב פגשו בצ'כיה את חלוץ ספרטה פראג לקראת המשחק מול סלביה פראג בליגה האירופית: "לא יכול לתת למכבי טיפים, רק לקבל ממנה". דוידזאדה, באטוקיו ועטר עשויים לפתוח

אתר רשמי

בווידאו: צפו באוהדי מכבי תל אביב חוגגים בפראג

דריכות גדולה בקרב שחקני מכבי תל אביב לקראת פרסום ההרכב של ג'ורדי קרויף בשעות הקרובות. ההערכה בקרב השחקנים היא שהמאמן יבצע לפחות שני שינויים ביחס להרכב שפתח מול בני סכנין כאשר יש כאלה שסיפרו הבוקר שהם בטוחים שיהיו אפילו יותר משני שינויים. אופיר דוידזאדה וכריסטיאן באטוקיו שלא פתחו מול בני סכנין בשבת האחרונה, אמורים לפתוח וגם אלירן עטר עשוי לעלות באחד עשר. העובדה כי כאלף מאוהדי מכבי תל אביב מסתובבים משעות הבוקר ברחובות פראג מעצימה את התחושות של השחקנים שדיברו הבוקר על התרגשות מסויימת לקראת המשחק הראשון של הליגה האירופית. בין אלה שיהיו הערב ביציע בארנה של סלביה פראג ויתמכו במכבי תל אביב יהיה גם טל בן חיים שאמש הגיע לבקר את שחקני מכבי תל אביב בבית המלון בו שוהה הקבוצה במרכז העיר.

עוד בנושא:

שרן ייני התאמן וצפוי לפתוח מול סלביה, גם אלירן עטר בתמונה
הפועל באר שבע: אליניב ברדה ערך אימון מלא, אך עדיין בספק ללוגאנו
מקורבי אופיר מזרחי: "הוציאו דברים מהקשרם". השחקן יעמוד לדין

טל בן חיים. מכבי תל אביב, אתר רשמי
פרצוף מוכר בצ'כיה. טל בן חיים/אתר רשמי, מכבי תל אביב

בן חיים התראיין לאתר של מכבי תל אביב ואמר בין היתר: "אני כאן כבר חודשיים ואני מתגעגע אל כולם. התרגשתי מאוד לראות את כל השחקנים והצוות המקצועי. אפילו את המאבטחים שליוו אותנו כל השנים לחו"ל. טיילתי גם במרכז העיר ופראג הרגישה לי כמו תל אביב עם כל האוהדים שלנו. לקחתי בחשבון שאתגעגע ואמרתי בעבר שלפעמים טוב להיפרד כדי שבעתיד אולי נחזור להיות יחד. מכבי עם ג'ורדי יודעת להתגבר על כל עזיבה של שחקן כזה או אחר ויודעת להעמיד קבוצה טובה. אני משתדל לראות את כל המשחקים שאני יכול ואני מאוד רוצה שמכבי תיקח אליפות אחרי שנתיים בלי תואר".

בן חיים סיפר כי אין ביכולתו לסייע למכבי תל אביב בהכנות לקראת סלביה פראג. "אני לא יכול לתת טיפים על סלביה אלא רק לקבל כי אני משחק נגדם אחרי מכבי ואני לא יודע הרבה על הקבוצה הזו. יהיה משחק שווה כוחות כי הקבוצות הגדולות כאן הן ברמה של הקבוצות הגדולות בישראל. יהיה משחק שקול ואני בטוח שמכבי יכולה לעשות תוצאה טובה, למרות שיתרון ביתיות הוא תמיד דבר חשוב והביתיות היא של סלביה".

על ספרטה פראג ותחילת העונה שלו בצ'כיה, אמר בן חיים: "אני עוד לומד את הקבוצה שלי ואת הליגה. הגעתי פצוע לפראג אבל פתחתי יחסית עוד טוב למרות שאנחנו כקבוצה לא פתחנו מספיק טוב את העונה. ספרטה פראג היא כמו מכבי תל אביב בארץ. יש ציפיות גדולות ואי אפשר להוריד את הרגל מהגז ולכן כיף להיות חלק מזה".

עוד הוסיף בן חיים: "אני בטוח שהשנה זה יהיה שוב באר שבע או מכבי תל אביב. נשארתי אוהד גדול של מכבי תל אביב ואני מאחל למכבי לעמוד בכל המטרות שלה העונה והלוואי שנתחיל בניצחון על סלביה".

צפו במפגש של בן חיים עם שחקני מכבי תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully