וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בראד גרינברג: "אני אוהב כדורסל, אתגרים ולעבוד עם שחקנים"

12.9.2017 / 16:39

מכבי אשדוד ערכה מסיבת עיתונאים לפתיחת העונה ומאמנה התרגש: "יש לנו אתגר, אנחנו עובדים עם תקציב שונה ממה שהיה לי בחיפה ובירושלים. בנינו קבוצה שאנחנו מקווים שהיא תהיה תחרותית"

מאמן הפועל ירושלים בראד גרינברג. אדריאן הרבשטיין
"המאזן שלי מדבר בשבילי". בראד גרינברג/אדריאן הרבשטיין

מכבי אשדוד/באר טוביה ערכה היום (שלישי) מסיבת עיתונאים רשמית לרגל פתיחת עונת 2017/18 כחלק מאירוע פתיחת העונה. הקבוצה עברה הקיץ שינוי כולל, החל מעמדת המאמן כשבראד גרינברג החליף על הקווים את מאיר טפירו, שדחה הצעה להמשיך, וכלה בסגל כשרק אדם אריאל שרד עונה נוספת. מלבד אריאל חתמו בקבוצה הישראלים גוני יזרעאלי, אלכס צ'וברביץ', נמרוד לוי והמתאזרח טראוויס וורץ', והזרים הנרי סק, דיוויד לאורי, קמרון לונג וג'ראלד לי.

"אמרתי לקבוצה אתמול שאני בן 63, ובשבילי לעזוב את הבית בווירג'יניה כדי לבוא לפה למאמן, זה בגלל שאני אוהב כדורסל, ואני אוהב לעבוד עם שחקנים, ואוהב אתגרים. זה מה שאני אוהב לעשות, יש ימים טובים וימים רעים, בימים טובים אתה ישן טוב יותר, ובימים רעים אתה מזכיר לעצמך שזה מה שאתה אוהב לעשות. בכל עונה יש עליות ומורדות. אני שמח לחזור, ומתכונן לעונה הזאת", פתח בראד גרינברג את דבריו.

עוד בנושא

אימון: מכבי תל אביב הביסה את הפועל אילת 77:97
הפועל גלבוע/גליל: ג'ייקובן בראון חתם לעונה במועדון
תירוצים שלא יאמנו: התפיסה השגויה של אדלשטיין מסבירה את כישלון הנבחרת

אדם אריאל שחקן מכבי אשדוד/באר טוביה. לירון מולדובן
השריד מהעונה שעברה. אדם אריאל/לירון מולדובן

על הציפיות הוסיף המאמן האמריקאי: "קשה לי לענות על מה נעשה העונה, כי אין לנו את כולם פה, אנחנו מחכים עוד לג'ראלד לי עד לסוף השבוע הקרוב, הוא רק סיים עם נבחרת פינלנד, הוא צריך עוד כמה ימים לאסוף את עצמו, אלכס צ'וברביץ' עוד לא התאמן. אנחנו מתאמנים בלי שני שחקנים משמעותיים מאוד. טראוויס וורץ' יגיע רק מחר, עד שלא נראה את כולם, קשה לי להגיד איך נשחק, בקבוצה שאימנתי אני רוצה לגרום לשחקנים להעריך ארבעה דברים - תחרויותיות, הגנה, הם חייבים להבין שהם צריכים למסור את הכדור הנוסף, ואז הכדורסל הופך למשחק נפלא, וחיבור בין השחקנים. הסוד של כל האלופות זה החיבור, אתה חייב איזושהי תחושה של מחויבות אחד לשני. יש לנו אנשים עם אופי טוב שאפשר לאמן אותם".

על החוויה שלו בקוסובו, כשלקח את הנבחרת המקומית למוקדמות אליפות העולם, הוסיף המאמן: "החוויה שלי בקוסובו הייתה נהדרת באופן שלא ציפיתי, לא ידעתי לאן אני נכנס. הכרתי מעט מאוד מהשחקנים, אבל מצאתי חבורה של לוחמים. אנשים שהבינו שהמדינה הייתה במלחמה ב-1999, והם נלחמו על הגאווה שלהם, ולמדתי להכיר כמה שחקנים צעירים טובים מאוד. העובדה שהצלחנו לרשום ניצחון ראשון על נבחרת מוכרת על ידי פיב"א, זה הורגש מאוד. השוויתי את זה לשנה הראשונה בישראל, כי כשמכבי חיפה זכתה באליפות כולם שמחו ברמה שלא יכולתי להבין. במהלך המשחקים כל הליגות באירופה יפסיקו, גם הליגה כאן, ישראל גם תשחק, נשחק ויום לאחר מכן אסע לקוסובו. מקווה שיתחשבו בנו".

על ההבדלים בין התקופה במכבי חיפה והפועל ירושלים להיום אמר המאמן: "אני לא יודע איזה לחץ היה בחיפה או בירושלים, בשבילי לחץ זה דבר שאתה יוצר. אני אוהב לאמן, בכל הנוגע לכבוד, זה נחמד אם זה שם, אבל אני לא מאבד שינה אם זה לא קיים. נוח לי במקום שלי, המאזן שלי מדבר בשבילי. יש לנו אתגר כאן, המציאות היא שאנחנו עובדים עם תקציב שונה ממה שהיה לי בחיפה או בירושלים, אבל אתה יכול להפוך קבוצה של שחקנים שמקבלים פחות שכר, לקבוצה מנצחת. היו קבוצות כאלה בשנים האחרונות בליגה. בנינו קבוצה שאנחנו מקווים שהיא תהיה תחרותית, ואני מקווה שנהפוך לכזאת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully