וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל גלבוע/גליל: ג'ייקובן בראון חתם לעונה במועדון

11.9.2017 / 22:57

הגארד האמריקאי (27, 1.88) ששיחק בעונה שעברה בקרשיאקה הטורקית, ישלים את הסגל של אריאל בית הלחמי ויצטרף בקו האחורי של הקבוצה לדיאנג'לו הריסון, יחזקאל סקוורר וספנסר וייס

ג'ייקובן בראון שחקן אוניברסיטת טקסס. GettyImages
מגיע לצפון. בראון בימים במכללות/GettyImages

הפועל גלבוע/גליל השלימה הערב (שני) את הסגל לעונה הבאה עם החתמתו של הגארד האמריקאי ג'ייקובן בראון ששיחק בעונה שעברה בקרשיאקה הטורקית. בראון צפוי לנחות בימים הקרובים בישראל ולהשלים את הקו האחורי של הקבוצה של אריאל בית הלחמי, לצידם של דיאנג'אלו הריסון, יחזקאל סקוורר וספנסר וייס.

בראון (27, 1.88) הוא בוגר אוניברסיטת טקסס הגדולה משנת 2012, כשבעונתו האחרונה במכללות רשם 20.1 נקודות ו-3.8 אסיסטים למשחק. קריירת המשחק שלו נפתח ברגל שמאל לאחר ששוחרר בעונת הבכורה כמקצוען מרת'ימנו היוונית בה שיחק רק שישה משחקים ולא שב לשחק באותה עונה. בעונת 2013/14 שב ליוון לקבוצת דראמה והיה סגן מלך הסלים בליגה עם 17.2 נקודות למשחק. העונה הטובה ביוון סידרה לו חוזה באסטנה הקזחית, ובעונה לאחר מכן התקדם לטורק טלקום הטורקית, אך לאחר חצי עונה עבר לא.א.ק אתונה. את העונה הנוכחית העביר בקרשיאקה הטורקית, ואף פגש במכבי ראשון לציון בליגת האלופות כשהוא רושם 11.9 נקודות למשחק.

עוד בנושא
אימון: מכבי תל אביב הביסה את הפועל אילת 77:97
כל מילה מיותרת: האם ארז אדלשטיין אמר או לא אמר את המשפט הזה?
הכנה: מכבי ראשון לציון גברה על מכבי קרית גת 67:81

הסגל של אריאל בית הלחמי כולל כעת ארבעה זרים, בראון, דיאנג'לו הריסון, זאק לידיי וטיילר סטון, וסגל ישראלי שרובו ממשיך מאשתקד - הקפטן חואקין שוכמן, הגארד יחזקאל סקוורר והפורוורד טל קרפלס אליהם הצטרפו הסנטר בן אלטיט והמתאזרח ספנסר וייס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully