וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: מכבי ראשון לציון גברה על מכבי קרית גת 67:81

11.9.2017 / 14:24

דרו קרופורד קלע 18 נקודות והוביל את הכתומים לניצחון על נציגת הלאומית שעשויה לצרף את נמרוד טישמן. 11 נקודות למארק טולפסן ועודד ברנדווין. 17 למייז בקרית גת

ניצן חנוכי אבי בן שימול מכבי ראשון לציון. ברני ארדוב
מורידים חלודה. חנוכי ובן שימול/ברני ארדוב

מכבי ראשון לציון גברה היום (שני) 67:81 על מכבי קרית גת מהליגה הלאומית במשחק הכנה נוסף לקראת פתיחת עונת 2017/18. לכתומים היה זה ניצחון שני על קבוצה מליגת המשנה לאחר שביום חמישי הביסו בקלות את מכבי הוד השרון. בשורות ראשון לציון שיחק עידן זלמנסון שרק ברביעי שיחק עדיין עם נבחרת ישראל ביורובאסקט. זלמנסון פגש בצד השני של הפרקט את אחיו תומר, כשגם האחים אור ורום קורנליוס ששיחקו בשתי הקבוצות.

קרית גת, ששיחקה ללא אלון ספיר שעדיין לא החל להתאמן, היא אחת הקבוצות המובילות בלאומית ועושה מאמצים כדי להתחזק בנמרוד טישמן שמתאמן בבני הרצליה ועשויה להחתימו בקרוב.

דרו קרופורד הוביל את ראשון לציון לפתיחת משחק טובה ויתרון 5:17 לפני שקנדריק מייז השאיר את הקבוצה של רועי חגאי בעניינים ובסוף הרבע הראשון 14:19 לכתומים. קרופורד, ביחד עם עודד ברנדווין לחצו על הדוושה ברבע השני והובילו את ראשון לציון ל-28:41 במחצית. המחצית השנייה הייתה בשליטה של הקבוצה של שמוליק ברנר שכבר הגדילה את יתרונה ל-20 ברבע האחרון לפני שקרית גת החלה לצמק ובסיום 67:81 לנציגת ליגת העל.

קלעו לראשון לציון: דרו קרופורד 18, עודד ברנדווין ומארק טולפסן 11 כל אחד, ג'ראלד בברלי, ניצן חנוכי ועידן זלמנסון 8 כל אחד, יניב סולומון 7, ג'ייסון סיגרס 6, אבי בן שימול וטיילר דאוסון 2 כל אחד. כן שותפו: רום קורנליוס וניב בלול.

קלעו לקרית גת: קנדריק מייז 17, מוזס מארשל 13, עידן פז ורוברט רותבארט 11 כל אחד, תומר זלמנסון, כרמל בוכמן ואור קורנליוס 4 כל אחד, עמית זיס 3.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully