וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחשפה ההצעה האחרונה של ברצלונה לפריס סן ז'רמן על אנחל די מריה

הקטלאנים הציעו 45 מיליון יורו רגע לפני סגירת החלון, הצרפתים דרשו 60 מיליון. ניסיון נוסף לרכוש את סרי יתבצע בינואר. וגם: תאוריית הקונספירציה לגבי מסי, רונאלדו ופיפ"א 18

רויטרס

בצרפת מדווחים היום (שלישי) שממש ברגע האחרון לחלון ההעברות, ברצלונה עשתה ניסיון נוסף לרכוש את אנחל די מריה מפריס סן ז'רמן. הקטלאנים הגישו הצעה של 45 מיליון יורו כעת ו-5 מיליון יורו בעתיד והארגנטינאי עצמו ביקש לעזוב ולשתף פעולה עם חברו לנבחרת ליאונל מסי, אולם קבוצת הפאר הצרפתית דרשה 60 מיליון יורו, ולא פחות, והעסקה נפלה.

על פי "ספורט", ברצלונה תנסה לרכוש פעם נוספת את ז'אן מיקאל סרי מניס כשחלון ההעברות ייפתח בינואר. הבנות עם השחקן כבר הושגו במהלך הקיץ, וכעת כל שנותר הוא לסגור את הפרטים עם קבוצתו.

מעריציו של ליאונל מסי תוהים מדוע קיבל ציון נמוך מכריסטיאנו רונאלדו במשחק פיפ"א18 האחרון - 93 לעומת 94. לטענתם, הסיבה נעוצה בכך שמסי פרסם את המשחק המתחרה - פרו אבולושן.

שחקן העבר ההולנדי, אדגר דווידס, התראיין ל"גאזטה דלו ספורט" האיטלקי וביקש להימנע מהשוואות בין כוכבה של יובנטוס פאולו דיבאלה לארגנטינאי אחר, ליאונל מסי. דווידס, ששיחק בשני המועדונים, טוען שצריך לתת לדיבאלה "להתפתח בשלווה".

מספר 10 של הביאנקונרי פתח את העונה בסערה. ב-4 משחקים רשמיים הוא כבר כבש 7 שערים, ולקראת המפגש נגד ברצלונה הערב (שלישי, 21:45, ספורט 5) באיטליה מדברים על הדמיון הרב בין הכוכבים, ועל הסיכוי שהכתר על ראשו של מסי יעבור בשנים הקרובות לכוכב העולה.

דווידס, ששיחק בשני המועדונים, אמר על כך: "אם אתם רוצים לפגוע בפאולו דיבאלה, תמשיכו להשוות בינו לבין מסי. צריך לתת לו להתפתח ולהשתפר בשלווה. יש לו המון כישרון, אבל הוא לא צריך את הלחץ הזה עליו. הכתר של מסי כבד, ונכון לעכשיו, הוא ברמה אחרת לגמרי. דיבאלה עוד ישתפר, אבל יש דרך ארוכה עד שהוא יגיע לרמתו של מסי".

עוד בנושא:

ברצלונה מחכה ליובנטוס בליגת האלופות. ואלוורדה: "הם בכושר מעולה"
איטליה: יובנטוס פתחה את המחזור השלישי עם 0:3 על קייבו
"מסי הוא אדון הדרבים. מה עוד אפשר להגיד על השחקן הטוב בעולם?"

עוד באותו נושא

"מסי הוא אדון הדרבים. מה עוד אפשר להגיד על השחקן הטוב בעולם?"

לכתבה המלאה
שחקן סביליה, דני אלבס, מול שחקן ברצלונה, אדגר דווידס. GettyImages
דווידס במדי ברצלונה מול שחקן אחר ששיחק בשני המועדונים, דני אלבס/GettyImages

על מי לדעתו תנצח במשחק: "ברצלונה קבוצה חזקה, אבל לא מכונה בלתי מנוצחת כמו שהייתה לפני מספר שנים. זה לא בגלל עזיבת ניימאר, אני דווקא חושב שהקישור שלהם נפגע ואין להם מנוע. האם יובנטוס פייבורטים? לא יודע, אבל הם בהחלט יכולים לנצח אותם".

לסיום, דווידס דיבר על קריירת המשחק שלו: "נהנתי מאוד בברצלונה וביובנטוס, ולמעשה, אני חושב שאת שנותיי הטובות ביותר עשיתי במועדונים האלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully