וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מסי הוא אדון הדרבים. מה עוד אפשר להגיד על השחקן הטוב בעולם?"

ברצלונה נלהבת מההצגה של הפנומן ב-0:5 בדרבי: "הוא שוב מוטט את אספניול". סוארס שכבש בעצמו פרגן ורמז: "זו פריבילגיה אדירה לשחק לצדו, הוא פה כדי להישאר". אינייסטה מאשר שהוא עשוי לעזוב

one

אף קבוצה לא אוהבת לפגוש את ליאונל מסי, בטח לא כשהוא מגיע למשחק עם כוונות מאופסות. אתמול (שבת) זה קרה לאספניול, שהובסה 5:0 על ידי ברצלונה בקאמפ נואו. הפנומן הארגנטינאי כבש שלושער (הראשון מעמדת נבדל) ושעות אחרי שריאל מדריד שוב איבדה נקודות, בארסה שמרה על מאזן מושלם.

"מסי, אדון הדרבים, שוב מוטט את אספניול", כתבו ב"אל מונדו דפורטיבו" - הרי זו לא הפעם הראשונה שלו. הארגנטינאי כבר כבש שעבר רביעייה נגד היריבה העירונית וזה השלושער השני שלו מולה. ב-28 משחקים בכל המסגרות, הוא הבקיע 20 שערים לרשת של אספניול. ברצלונה ניצחה ב-20 מ-28 המשחקים הללו והפסידה רק פעם אחת, אי שם בעונת 2008/9.

ב"ספורט" הקטלאני העניקו למסי את הציון 10 ותהו: "מה עוד אפשר להגיד על השחקן הטוב בעולם? לשחקן כזה אין מחיר". לואיס סוארס שכבש את השער החמישי אמר: "זו פריבילגיה לשחק ליד השחקן הטוב בעולם. מסי ממשיך להראות שיש עוד הרבה ממנו ושיהיה עוד הרבה ממנו במשך זמן רב". כמו כן, רמז סוארס על עתידו של מסי כשאמר ש"הוא לא הולך לשום מקום".

עוד בנושא:

קארים בנזמה נפצע וייעדר 4-6 שבועות
רק 1:1 לריאל מדריד נגד לבנטה בבית
גם אתלטיקו מדריד שמטה נקודות, עם תיקו בוולנסיה

ליאונל מסי ברצלונה חוגג. AP
20 שערים ב-28 משחקי דרבי. מסי/AP

אבל לא רק מסי העסיק את ברצלונה בסיום המשחק, אלא גם אנדרס אינייסטה. במהלך השבוע האחרון נפוצו דיווחים ושמועות על קרע ביחסים בינו לבין הנהלת ברצלונה, ועלתה האפשרות שיעזוב את הקבוצה בניגוד לרצונו. לכל זה התווספה אמירה של הנשיא ז'וספ מריה ברתומאו לפיה "אינייסטה סיכם על חוזה חדש", עובדה אותה דחה השחקן עצמו על הסף.

אמש אמר הקשר הוותיק ש"עבר הרבה מאוד זמן מאז שהתחלתי לנהל משא ומתן עם המועדון. אני מניח שהם יעשו מעכשיו מה שהם רוצים. השאיפה היחידה שלי הוא לתת עונה טובה, ואם אישאר או לא זה כנראה לא בשליטתי. בכל מקרה, ברצלונה תהיה תמיד הבית שלי. מעולם לא שמתי את טובתי לפני טובת המועדון, ולא אעשה את זה גם הפעם".

עוד באותו נושא

ברצלונה הביסה את אספניול 0:5, שלושער למסי

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully