וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בצל הביקורות: עיני יכנס מסיבת עיתונאים. סלמן ירוץ בבחירות?

11.9.2017 / 16:34

יו"ר ההתאחדות עדיין לא החליט אם להתמודד לקדנציה נוספת, אבל ידבר בפומבי על ההשעיות האחרונות בנבחרת ופרשת זהבי. בינתיים, גורמים שונים בהתאחדות מנסים להריץ את חבר ההנהלה ויו"ר איגוד השופטים לשעבר לבחירות באוגוסט

קובי אליהו

בצל הביקורות על תפקודו בתקופה האחרונה, יו"ר ההתאחדות לכדורגל עופר עיני מתכוון לכנס בשבוע הבא מסיבת עיתונאים בהשתתפות כתבי הנבחרת, בה יענה על שאלות בנוגע לעתידה וגם לתפקודו כיו"ר התאחדות בקדנציה הנוכחית. עיני לא הסכים להתראיין בהרחבה לפני המשחקים מול מקדוניה ואיטליה ולא התייחס למצבה של הנבחרת בעקבות שלושת ההפסדים האחרונים, אך כעת הוא מתכוון לשבור שתיקה אחרי תקופה ארוכה ולהגיב גם על הפרשות האחרונות בנבחרת (השעיית שחקנים, בעיקר פרשת ערן זהבי). עיני מתכנן לקיים את המפגש לפני ערב ראש השנה, ככל הנראה כבר בשבוע הבא.

עוד בנושא

מסי היווני במושבה: סוטיריס ניניס יצית את הדמיון במכבי פתח תקוה
חלוץ בהזדמנות: אנתוני וארן רוצה להוכיח שבית"ר ירושלים יכולה לסמוך עליו
יחזור מהר מהצפוי? בן שהר עשוי להיות בסגל למשחק מול בני יהודה

יושב ראש ההתאחדות לכדורגל עופר עיני עם שחקן העבר מוט'לה שפיגלר. יוסי ציפקיס
עופר עיני/יוסי ציפקיס

בסביבתו של יו"ר ההתאחדות סיפרו אתמול כי הוא מתלבט האם לרוץ פעם נוספת לתפקיד היו"ר. הקדנציה של עיני מסתיימת בחודש אוגוסט, ונראה כי גם להישגי הנבחרת יש לא מעט השלכות על עתידו. עיני לא מתכוון להכריז על עתידו כבר בשבוע הקרוב, אלא רק לאחר הקמפיין שיסתיים בחודש הבא בצמד משחקים מול ליכטנשטיין וספרד. על פי גורמים שונים בהתאחדות, יו"ר ההתאחדות מעדיף לעכב בינתיים את ההחלטה. "אין לו לאן למהר. הוא קודם כל רוצה לדעת אם יש לו תפקיד מאתגר יותר לפני שיקבל החלטות. הוא מרגיש שלא מיצה את עצמו, אך נראה שהוא פחות נהנה בעבודה הנוכחית מאשר בהסתדרות, שם הוא הרגיש שהוא ממצה יותר את היכולות שלו", סיפר אחד ממקורביו. גורמים בהתאחדות מנסים לדחוף את חבר ההנהלה ויו"ר איגוד השופטים לשעבר בן ציון סלמן להתמודד מולו על התפקיד.

אחת הביקורות שהושמעו נגד עיני בתקופה האחרונה היא מעורבותו בכל הקשור בנבחרת ישראל. עיני לא מגיע באופן קבוע לאימוני ומשחקי הנבחרת, זאת בניגוד ליו"ר הקודם אבי לוזון, שנהג להיות מעורב מאוד גם בחדר ההלבשה שלה. בנוסף, ההכרזה של עיני כי הוא ממנה את לוי לקדנציה נוספת לפני המשחק מול ספרד, גרמה לאי שקט במסדרונות ההתאחדות. שם טוענים כי מיהר עם ההחלטה. "מי שמכיר את עופר יודע שזה לא מתאים לו. ההצהרה שלו הגיע אחרי משחק טוב מול אלבניה והוא היה בטוח שהיא תיתן זריקת מרץ לאלישע לקראת המשחקים הבאים. עכשיו הוא לא ממש יודע איך לצאת מזה", אמרו.

פרשת טאלב טואטחה שהובילה להשעייתו מהנבחרת אמורה להסתיים בצמד המשחקים הבא. ההערכה היא שאלישע לוי יזמן את המגן פעם נוספת אם ישחק במדי פרנקפורט, אך הוא עדיין לא קיבל החלטה סופית בנושא. כפי שפורסם בוואלה! ספורט ערב משחק הנבחרת באיטליה, המגן הושעה מהמשחק לאחר עימות עם המאמן. טואטחה צפה במשחק מהיציע יחד עם תומר חמד, שנפצע יום קודם לכן באימון. בנבחרת מעוניינים לבחון מקרוב מהיכן נובעות הפציעות של מונאס דאבור בסמוך למשחקי הנבחרת. החלוץ כבש אתמול שער נהדר במדי גראסופרס, לאחר שרק בשבוע שעבר דיווח על פציעה שתמנע ממנו לשחק. גם לפני צמד המפגשים הקודם, דאבור דיווח על פציעה שבעקבותיה ייעדר תקופה מסוימת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully