וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יחזור מהר מהצפוי? בן שהר עשוי להיות בסגל למשחק מול בני יהודה

11.9.2017 / 13:26

לקראת סוף השבוע תחליט האלופה אם לאפשר לחלוץ להיות בסגל כבר למשחק הליגה הקרוב. בכל מקרה, ההערכה היא שתוך שבועיים יחזור לפעילות מלאה. טרנר אמור להיות מלא בליגה האירופית

בן שהר, שחקן הפועל באר שבע. GettyImages
נחוש לחזור לשחק. בן שהר/GettyImages

חלוצה של הפועל באר שבע, בן שהר, עשוי לחזור לסגל הקבוצה כבר בשבוע הבא במשחק נגד בני יהודה. שהר עורך אימונים מלאים עם הקבוצה ונחוש לחזור לשחק, זאת למרות שהוא עדיין סובל מכאבים חזקים בכתף. בצוות הרפואי הבהירו שהכאבים יימשכו עוד לפחות כחודש, אך השחקן יוכל לחזור לשחק עם משככי כאבים ומבחינה פיזיולוגית ייתכן וכבר בשבוע הבא ישוב. החלטה סופית בנושא תתקבל רק בסוף השבוע לאור ההרגשה של החלוץ והבדיקות שיעבור.

בינתיים בקבוצה מתמקדים בהכנות למשחק מול לוגאנו, במחזור הראשון של הליגה האירופית, כאשר לוואלה! ספורט נודע שרק כעשרת אלפים מנויים נמכרו למפעל עד כה ובשלב זה ישנם עוד כששת אלפים מקומות פנויים באצטדיון. בבאר שבע מעריכים שטרנר יהיה מלא אך בשלב זה מכירת המנויים כאמור עדיין נמשכת. אחד מאוהדי הקבוצה דווקא הביע פליאה על הכמות של המנויים ובשיחה עם וואלה! ספורט אמר: "הרבה אוהדים היו משוכנעים שבשבוע של המשחק כבר כל המקומות יהיו תפוסים. זה מפתיע אבל גם אנחנו מאמינים שהמשחקים יהיו באצטדיון מלא".

עוד בנושא

מאמן לוגאנו: "האווירה בבאר שבע חמה, לא רק בגלל מזג האוויר"
ליגת העל: הפועל באר שבע ניצחה את הפועל אשקלון 0:1 בדקה ה-95
הפועל באר שבע נושמת לרווחה: "זה כנראה גול שהציל עונה שלמה"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully