וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמן לוגאנו: "האווירה בבאר שבע חמה, לא רק בגלל מזג האוויר"

פיירלואיג'י טמי התראיין אחרי התבוסה של קבוצתו ליאנג בויז בליגה: "נצטרך להתכונן למשהו שונה ממה שאנחנו מכירים בשוויץ. מבחינה מקצועית - אני בטוח שנשחק הרבה יותר טוב מהיום"

מאמן הכדורגל פיירלואיג'י טמי. GettyImages
מגיע כאנדרדוג. טמי/GettyImages

"המנהל הספורטיבי שלנו נסע לראות את הפועל באר שבע ויש שם אווירה חמה - זה לא רק מזג האוויר המדברי. האווירה באצטדיון מאוד ביתית ונצטרך להתכונן למשהו שונה ממה שאנחנו רגילים אליו בשוויץ". את הדברים הללו אמר אתמול (ראשון) מאמן לוגאנו, פיירלואיג'י טמי לקראת המשחק של קבוצתו נגד הפועל באר שבע ביום חמישי (22:05) באצטדיון טרנר.

לוגאנו הובסה אתמול 3:0 על ידי יאנג בויז ברן בליגה אחרי ששיחקה ב-10 שחקנים לאורך כל המחצית השנייה בעקבות הרחקתו השנויה במחלוקת של החלוץ קרליניוס. המאמן האיטלקי-שוויצרי הוסיף: "למרות האווירה בבאר שבע, אני מתרכז במה שקורה על המגרש. אני בטוח שנראה הרבה יותר טוב ממה שנראנו היום".

בשוויץ אומרים שחסרונו של דווידה מריאני הורגש אתמול וצפוי להיות מורגש גם באצטדיון טרנר. הקשר היצירתי מנווט את כל המשחק של לוגאנו בחלק הקדמי ככבר בישל העונה 4 שערים ב-6 משחקי הליגה הראשונים.

מריאני נפצע בקרסול במשחק נגד תון במחזור הקודם וב"בליק" תהו אז: "מי יגביה את הקרנות והכדורים החופשיים? מי יזין את החלוצים?". אתמול החיסרון שלו כאמור הורגש ולוגאנו לא היוותה יריב למוליכת הטבלה השוויצרית.

עוד בנושא:

הפועל באר שבע נושמת לרווחה אחרי הניצחון הדרמטי
הפועל באר שבע ניצחה את הפועל אשקלון 0:1

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully